Nelle Skrevet 29. mars 2002 #1 Del Skrevet 29. mars 2002 Ser at noen spør om hvor lenge dere har vært sammen/hatt kjæreste -men til dere som er single, hvor lenge har dere vært single? God påske til alle! Klem, Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2002 #2 Del Skrevet 29. mars 2002 40 år - er det håp da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 29. mars 2002 #3 Del Skrevet 29. mars 2002 Næmmen, er det Nelle fra det gamle forumet? Hyggelig å se nick'et ditt igjen Påskeklem fra Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 29. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 29. mars 2002 Ja, det er Nelle fra det gamle forumet. Så hyggelig at du likte å se nicket mitt igjen da 40 år som single? Det er lenge... Selv har jeg vært single -tja, er det ca. halvannet år eller noe? Klem, Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2002 #5 Del Skrevet 29. mars 2002 jeg er ikke single nå, men det lengste jeg har vært det, etter at jeg begynte å få kjærester, da, er 3-4 måneder. det gikk jo noen år før jeg fikk meg kjæreste, og jeg hadde egentlig regnet med at single var min skjebne, men etter at jeg først kom i gang, har det nærmest gått i ett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 29. mars 2002 #6 Del Skrevet 29. mars 2002 Hjelp!!! Snart 6 år. Men 6 utrolig morsomme år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita Skrevet 29. mars 2002 #7 Del Skrevet 29. mars 2002 Hei Nelle. Jeg har vært singel siden i sommer. Har imidlertid hatt min eks som elsker fordi kroppen krever. Sånn er det nu med den saken. Ellers skulle jeg gjerne ha truffet en kjekk mann et eller annet sted. Noen ideer hvor de befinner seg???12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SjenertKar Skrevet 30. mars 2002 #8 Del Skrevet 30. mars 2002 Er 24 år og kan vel si jeg har vært singel i 24 år.... aldri vært involvert i noe seriøst, hadde noe på gang for 5-6 år siden men gikk i vasken etter 1 1/2 måned... Har blitt litt mer fart i det siste, men er forsatt singel, blir "turned town" hver gang.... Hmmm....tror jeg bare må innse at jeg blir singel forever. Føler meg som et stort strekkmerke med kviser på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 31. mars 2002 #9 Del Skrevet 31. mars 2002 Litt over 1 år. Mye morro har det vært også. Men, som jeg alltid har sagt, finner man "en av de rette", så er det bedre å ha en kjæreste. Forskjellig behov til forskjellig tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 31. mars 2002 #10 Del Skrevet 31. mars 2002 Jeg er ikke singel nå men var i 9 år. Alle vennene mine og familien min trodde vell jeg skulle forbli singel-ingen gadd å spørre om jeg hadde truffet en osv.Hadde da en elsker da i 7 år + noen innimellom. Er gla nå at jeg ikke er singel lenger for 9 år var lenge nokk. Den rette er der ute et sted for dere single. Lykke til og nyt livet.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loretta Skrevet 1. april 2002 #11 Del Skrevet 1. april 2002 Siden 6 januar Bor fortsatt sammen og det fungerer utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 2. april 2002 #12 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg har vært singel siden desember -99. Altså snart 2 1/2 år. Nå først kjenner jeg meg sånn delvis klar for eventuelt å "starte på nytt"...men så var det jo å finne en mann dah....."sukker"... 35 år gammel (ung) alene-mor for 2 barn, ikke akkurat det største sjekketrikset!!... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brian Skrevet 2. april 2002 #13 Del Skrevet 2. april 2002 Rundt 11mnd. Kanskje på tide å komme over xn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 2. april 2002 #14 Del Skrevet 2. april 2002 Hmm..siden fjor sommer. Har "data" 2 stykker siden da, uten at det var det helt store (og dermed ikke ble noe mer). Men nu...ser jeg lys i tunnelen! Har hatt et godt øye til en i 5-6 mnd, men aldri liksom turt å håpe/legge opp til noe mer, men så viser det seg at det er gjensidig! Bare dumt vi begge to er sjenert, men den som venter på noe godt! Klems, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 2. april 2002 #15 Del Skrevet 2. april 2002 Hadde et kort forhold i begynnelsen av 2000 som endte opp i graviditet og vært singel siden da. Før det var jeg singel i 2 år, så egentlig er det litt over 3 år nå da. Og som en over meg skrev, ikke akkurat stort sjekketriks å være aleinemor med 2 unger gitt, hahaha, men jeg har det ikke travelt. Når jeg ser at noen har vært single hele livet, så tenker jeg hvertfall ikke stresse med saken. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #16 Del Skrevet 3. april 2002 23 år. Jeg trodde at det skulle bli enklere med tiden, men det er feil. Det blir bare verre. Vi mennesker er ikke skapt for å leve alene - vi trenger nærhet, og når en til stadighet blir avvist og aldri får oppleve kjærlighet så går det etterhvert galt. Ensomheten spiser meg opp innvendig - den huler meg ut til et skall og etterlater kun tomhet. Etterhvert trenger også minnene om alle avvisningene lengre og lengre ned i underbevisstheten og fortrenger enhver selvfølelse. Suksess på andre områder i livet marginaliseres og føles etterhvert trivielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniM Skrevet 15. april 2002 #17 Del Skrevet 15. april 2002 Siden første juledag.... Og det er IKKE lenge nok!!!! Neida. Lever bare livet noe så vanvittig.... Hvem vet? Kanskje de vil føre meg til min Prince Charming? -Mina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 15. april 2002 #18 Del Skrevet 15. april 2002 Lenge. Det ulmer derimot for tiden... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå