Gjest Sabia Skrevet 9. april 2007 #1 Del Skrevet 9. april 2007 Hva er de beste jentefilmene du har sett..?? Kommer ikke på noen selv i farta... Altfor lenge siden!! ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 9. april 2007 #2 Del Skrevet 9. april 2007 Mine er: * Mens du sov * Brudens far * Min beste venns bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honey21 Skrevet 9. april 2007 #3 Del Skrevet 9. april 2007 The Holiday! Verdens beste jentefilm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dizzy Skrevet 9. april 2007 #4 Del Skrevet 9. april 2007 The Holiday! Verdens beste jentefilm. ← Jepp...så den for et par dager siden, og den var faktisk ganske bra! Men jeg holder en knapp på Pretty Woman da...aner ikke hvor mange ganger jeg har sett den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 9. april 2007 #5 Del Skrevet 9. april 2007 Dirty Dancing! Nobody puts baby in a corner Notting Hill Love Actually Og så er jeg enig i Pretty Woman... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 9. april 2007 #6 Del Skrevet 9. april 2007 Titanic, Grease, Dirty dancing, St.Elmos fire, Breakfast club, Lidenskapens pris, Tid for ømhet++++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 9. april 2007 #7 Del Skrevet 9. april 2007 Glemte Titanic, men tenkte ikke at den var en typisk jentefilm, for alle guttene jeg kjenner elsker den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 9. april 2007 #8 Del Skrevet 9. april 2007 Dirty Dancing og Clueless Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 9. april 2007 #9 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) In her shoes. Endret 9. april 2007 av The Pink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 9. april 2007 #10 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg likte holiday :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. april 2007 #11 Del Skrevet 9. april 2007 * When Harry Met Sally * Never Been Kissed * Love Actually * Pretty Woman * Grease * Dirty Dancing * While You Were Sleeping * An Affair to Remember * Brief Encounter * Pride & Prejudice (1995) * North & South (2004) * Jane Eyre (2006) * Bleak House (2006) * Northanger Abbey (2007) * Mansfield Park (2007) * Persuasion (2007) * Bridget Jones's Diary * The Color Purple * Roman Holiday * Wives and Daughters (1999) * Our Mutual Friend (1998) * Sense & Sensebility (1995) * Sabrina (1954) * Emma (1996) * Shadowlands Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy28 Skrevet 9. april 2007 #12 Del Skrevet 9. april 2007 Lovlig blond 1 & 2, haha, de er kule og veldig jentete, får ikke samboeren min til å se den med bestikkelser en gang. Save the last dance Dirty Dancing 1 & 2 Honey Step up Sixteen Candles 13 snart 30 Mean Girls Freaky Friday Footloose Fame Flashdance Bend it like Beckham Og sikkert mange andre, men de er iallefall på listen over de som jeg kan se om igjen og om igjen. Enig med mange andre forslag, men orker ikke ramse opp de samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 9. april 2007 #13 Del Skrevet 9. april 2007 jeg synes mange "typiske" jentefilmer er bra....helt ærlig synes jeg denne delingen med gutte og jentefilmer er ganske idiotisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 9. april 2007 #14 Del Skrevet 9. april 2007 Å takk for mange herlige svar!! Mimremimre.. Og noen nye tips jeg kan sjekke ut!! Så nettopp the Holiday, herlig!!! Ekte klissete romantikk... Sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja_83 Skrevet 10. april 2007 #15 Del Skrevet 10. april 2007 The devil wears prada Pride and prejudice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 10. april 2007 #16 Del Skrevet 10. april 2007 veeldig få jentefilmer jeg liker, men skulle jeg valgt noen hadde det blitt dirty dancing og charlies angels:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cocco Skrevet 11. april 2007 #17 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg er vel invitert når du har skaffet alle jentefilmene schnuppa?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faith Skrevet 11. april 2007 #18 Del Skrevet 11. april 2007 Ingen som har nevnt Thelma & Louise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hobgoblin Skrevet 11. april 2007 #19 Del Skrevet 11. april 2007 Ringenes Herre! Mye fint å se på... Men det var kanskje ikke sånne jentefilmer trådstarter siktet til...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 13. april 2007 #20 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg er vel invitert når du har skaffet alle jentefilmene schnuppa?? ← Klabert!!! Vi begynte jo ganske bra igår - eller hva?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå