Gjest karenmarie Skrevet 9. april 2007 #1 Del Skrevet 9. april 2007 Har dere noen gang merket at venner og andre rundt dere behandler dere litt annerledes fordi dere studerer til å bli psykolog? Jeg føler jeg har blitt mer "psykolog" for enkelte venninner enn vanlig venninne. Har også opplevd at enkelte ser litt skeptisk på meg når jeg forteller at jeg studerer psykologi. Har dere lignendes erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 9. april 2007 #2 Del Skrevet 9. april 2007 Nå studerer ikke jeg det selv da, men har venninner som er psykolog, lege og sykepleier og de opplever alle det du sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. april 2007 #3 Del Skrevet 9. april 2007 Nei, de som kjenner meg oppfører seg ikke annerledes, men jeg merker at nye folk jeg blir kjent med kan bli litt skeptisk og kommer med teite kommentarer som "kan du se hva jeg tenker nå?", "hva er diagnosen min?" eller noe slikt, og et par stykker er veldig raske med å fortelle om sine egne psykiske problemer, noe som kan være litt slitsomt, men det skjer heldigvis ikke så ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå