Gjest Gjest_Aina_* Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Jeg har hatt sex med fire gutter. Nr 1 var en spansk ferieflørt. Var litt nervøs i starten men det ble veldig bra etterhvert. Orgasme annenhver gang ca. Nr 2 var en ganske god venn. Engangstilfelle der vi var fulle og det hele var raskt over uten orgasme for min del. Nr 3 var en svensk ferieflørt. Vi pulte ganske ofte i et par uker og det var helt vanvittig herlig! Og orgasme nesten hver gang. Han jeg er sammen med nå har jeg derimot aldri fått orgasme med. Har det helt himmelsk og er så nær å komme nokså ofte, men det bikker liksom aldri over. Typen var en stund helt fortvilt og skjønte ikke hva han gjorde galt. Jeg sa at det selvsagt ikke er hans feil, at jeg har det helt vidunderlig uansett og at jeg sikkert kommer etterhvert... Han ble skikkelig innstilt på å gi meg orgasme, og da fikk jeg nesten prestasjonsangst (det gjorde han og) og følte at jeg måtte komme. Da gikk det vertfall ikke! Han gjør ingenting annerledes enn de andre jeg har fått orgasme med, har det faktisk mye bedre med han, så jeg skjønner ikke hva som er problemet. Virker nesten som at jo mer følelser jeg har for en gutt, jo vanskeligere er det å slippe seg helt løs og bare nyte. Nr 1 og nr 3 hadde både litt lengere og tykkere penis enn nr 2 (hadde nok uansett ikke fått orgasme den kvelden) og min nåværende partner. Har aldri trent pc-muskelen før men bør kanskje starte med det? Føles vel trangere da... Hva tror dere?
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Slutt å tro at en mann skal GI deg orgasme. Orgasmen er ditt eget ansvar, men ofte i et samspill med partneren.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Slutt å tro at en mann skal GI deg orgasme. Orgasmen er ditt eget ansvar, men ofte i et samspill med partneren. ← Både enig og uenig Jeg gir min mann orgasme. Jeg runker,slikker og suger han. Når jeg sitter øverst så er det jeg som jobber for å gi han orgasme. Så er det andre ganger hvor han tar ansvaret for sin egen orgasme. Nå er ikke jeg en av de heldige som kommer, men jeg setter pris på at min mann slikker meg for _kanskje_ å kunne gi meg en orgasme. Det er han som jobber,ergo er det han som gir. Synes det er helt greit å ønske å gi partneren en orgasme.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Slutt å tro at en mann skal GI deg orgasme. Man kan ikke bare ligge der og forvente at mannen skal gi orgasme nei, det har du rett i.. Mange kvinner må hjelpe til selv, og mange har i det hele tatt vankser med å få orgasme uansett hvordan partneren er. Men Trådstarter skrev "Jeg sa at det selvsagt ikke er hans feil, at jeg har det helt vidunderlig uansett og at jeg sikkert kommer etterhvert..." "Han var innstilt på å gi meg orgasme, og da fikk jeg nesten prestasjonsangst (det gjorde han og) og følte at jeg måtte komme." "Virker nesten som at jo mer følelser jeg har for en gutt, jo vanskeligere er det å slippe seg helt løs og bare nyte." "Har aldri trent pc-muskelen før men bør kanskje starte med det? Føles vel trangere da..." Ergo; Hun får selv "prestasjonsangst", tror at hun er flinkere til å slippe seg løs med tilfeldige istedet for kjærester, og vil begynne å trene pc-muskelen(?). Da er det vel ganske klart at hun ikke skylder på mannen! Selv om hun hentyder at han har mindre utstyr enn de andre, så vil jo hun gjøre det hun kan gjøre med denne muskelen. Jeg synes Trådstarter bør si til mannen at hun trenger tid, og at det er vanskelig å være avslappet hvis det er sånn mas om orgasme. Vær veldig klar på at det ikke er han det er noe galt med, og at du har det veldig bra nå. Hvis du faktisk mener det da... Men ikke glem orgasmene helt... Du synes kanskje det er greit nå, men snart synes du kanskje noe mangler og du blir lei...
Jalp Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Orgasmepress virker mot sin hensikt. Alltid og både for menn og kvinner. Min medisin: Slutt å fokuser på orgasmen. Gjør heller de tingene som er godt og som gjør deg kåt. Med andre ord: Fokuser på middelet, så når man målet automatisk. Det vil si: Kåthet, tenning, nysgjerringhet og kommunikasjon er målet. På den måten kan man faktisk bli overrasket av en orgasme eller to.
Azalea Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Jeg har hatt sex med fire gutter. Nr 1 var en spansk ferieflørt. Var litt nervøs i starten men det ble veldig bra etterhvert. Orgasme annenhver gang ca. Nr 2 var en ganske god venn. Engangstilfelle der vi var fulle og det hele var raskt over uten orgasme for min del. Nr 3 var en svensk ferieflørt. Vi pulte ganske ofte i et par uker og det var helt vanvittig herlig! Og orgasme nesten hver gang. Han jeg er sammen med nå har jeg derimot aldri fått orgasme med. Har det helt himmelsk og er så nær å komme nokså ofte, men det bikker liksom aldri over. Typen var en stund helt fortvilt og skjønte ikke hva han gjorde galt. Jeg sa at det selvsagt ikke er hans feil, at jeg har det helt vidunderlig uansett og at jeg sikkert kommer etterhvert... Han ble skikkelig innstilt på å gi meg orgasme, og da fikk jeg nesten prestasjonsangst (det gjorde han og) og følte at jeg måtte komme. Da gikk det vertfall ikke! Han gjør ingenting annerledes enn de andre jeg har fått orgasme med, har det faktisk mye bedre med han, så jeg skjønner ikke hva som er problemet. Virker nesten som at jo mer følelser jeg har for en gutt, jo vanskeligere er det å slippe seg helt løs og bare nyte. Nr 1 og nr 3 hadde både litt lengere og tykkere penis enn nr 2 (hadde nok uansett ikke fått orgasme den kvelden) og min nåværende partner. Har aldri trent pc-muskelen før men bør kanskje starte med det? Føles vel trangere da... Hva tror dere? ← Bruk hånda!
Gjest Gjest_mono_* Skrevet 22. april 2007 #7 Skrevet 22. april 2007 hei, Har selv hatt problemer med å komme sammen med partnern min.Det beste rådet man kan gi er å ta dere god tid. Bruk lang tid på nyte hverandre før dere setter igang. Veldig viktig å fokusere på å kose dere sammen og ikke fokusere så mye på om du får en orgasme eller ikke i første omganag. Prøv dere litt frem, er det noen andre stillinger/vinkler dere kan bruke? Er det eventulet noen 'hjelpemidler' som kan brukes, som dere begge er konfortable med? Etter å ha prøvd ulike stillinger og lenger tid på å kose, begynte jeg å få orgasmer med min partner og vi var sammen i nesten ett år før jeg fikk en orgasme som ikke var 'hjulpet frem'. lykke til! husk bruk tida godt
Gjest Frøken Titt Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 Bruk hånda! ← Ja, det pleier å funke bra. ;D
Azalea Skrevet 26. april 2007 #9 Skrevet 26. april 2007 Ja, det pleier å funke bra. ;D ← Ja, det gjør det
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2007 #10 Skrevet 26. april 2007 Ja, det pleier å funke bra. ;D ← Nei, det pleier det ikke. Men kjøp en god vibrator....
Azalea Skrevet 29. april 2007 #12 Skrevet 29. april 2007 sett deg på tørketrommelen ← Det høres egentlig ikke så deilig ut.. Er det egentlig det?:|
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå