Chelsea Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Jeg bruker Redken All Soft og er forsåvidt fornøyd med hva den gjør med håret mitt (stripet hår som har en tendens til å bli litt tørt midt bak). Men problemet er at jeg synes ikke den lukter så veldig godt. Eller dvs. hvis jeg har vasket håret en dag så lukter håret "vondt" dagen etter. Og jeg svetter ikke mye om natta egentlig. Fører til at jeg føler at jeg vil vaske håret hver dag, noe jeg ikke har verken tid eller lyst til da det tar litt tid med langt hår som også fønes. Noen som har tips til andre shampo og balsamer som gjør jobben og som gir fra seg litt mer lukt som "varer"? Gjerne billigere merker, føler jeg ruinerer meg hver gang jeg er hos frisøren....
Rexina Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Hva med den gule Elvital serien til L'oreal? Den lukter helt fantastisk, gir sterkt, glansfullt hår og holder lenge. Du kan jo vaske håret to ganger med shampoo også, da holder det seg finere enda lenger
Cata Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 (endret) Jeg har hår som er blitt litt matt og trist etter vinterens farging. Frisøren min fører omtrent bare Tigi og etter omtrent å ha klødd meg ihjel da jeg skulle bruke en av shampoene deres, så frister ikke det merket særlig. Endret 9. april 2007 av lillesky
Gjest LizT Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Hårmasken er fin for tørt og glansløst hår. gir veldig bra fuktighet til håret. Og lukter godt
Antoinette Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Kjøp frisørmerker billig hos Lookfantastic.com Shamponer håret to ganger i stedet for en, da holder håret seg rent og blankt mye lengre.
Gjest LizT Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Heisann! Jeg er frisør, og vil ikke råde noen til å handle på lookfantastic.com. Når man tenker på at man må betale toll og porto blir produktene dyrere der enn å gå på msart club å handle de til halv pris.
Dru Skrevet 9. april 2007 #8 Skrevet 9. april 2007 Heisann! Jeg er frisør, og vil ikke råde noen til å handle på lookfantastic.com. Når man tenker på at man må betale toll og porto blir produktene dyrere der enn å gå på msart club å handle de til halv pris. ← Er ikke alle som har smart club i nærheten.
Antoinette Skrevet 9. april 2007 #9 Skrevet 9. april 2007 (endret) Heisann! Jeg er frisør, og vil ikke råde noen til å handle på lookfantastic.com. Når man tenker på at man må betale toll og porto blir produktene dyrere der enn å gå på msart club å handle de til halv pris. ← Godt forsøk men man kan handle under tollgrensen, og selv på de dyreste produktene sparer man penger selv om man blir tatt i tollen fordi norske frisørsalonger overpriser produktene på grensen til det latterlige. Endret 9. april 2007 av Antoinette
Gjest Tweek Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 Heisann! Jeg er frisør, og vil ikke råde noen til å handle på lookfantastic.com. Når man tenker på at man må betale toll og porto blir produktene dyrere der enn å gå på msart club å handle de til halv pris. ← Min veninne er frisør, og det å handle på lookfantastic.com er billigere uansett enn å handle i frisør salongen. Jeg viste henne siden for litt siden, og hun syntes den var genial. Den siden har også mange merker som ikke frisørene har.
Cata Skrevet 9. april 2007 #11 Skrevet 9. april 2007 Kjøp frisørmerker billig hos Lookfantastic.com Shamponer håret to ganger i stedet for en, da holder håret seg rent og blankt mye lengre. ← Ikke alle frisørmerker fungerer like bra for alle. Fuktighetsgivende shampo fra Tigi førte til kløe og ekstremt tørr hodebunn. Redkens shampo for farget hår førte også til kløe, men ikke fullt så tørr hodebunn.
Antoinette Skrevet 9. april 2007 #12 Skrevet 9. april 2007 Ikke alle frisørmerker fungerer like bra for alle. Fuktighetsgivende shampo fra Tigi førte til kløe og ekstremt tørr hodebunn. Redkens shampo for farget hår førte også til kløe, men ikke fullt så tørr hodebunn. ← Det finnes mer å velge i enn Redken & TIGI. Har du forsøkt Kerastase?
Gjest LizT Skrevet 9. april 2007 #13 Skrevet 9. april 2007 Ok, men er det ingen som har smart club i nærheten da? der er det ikke en eneste frisørsjampo til over 120kr!!!!!!!!!!!!!!! Om noen vil, kan dere si hav dere vil ha, så skal jeg handle det og sende det til dere! tollgrensa er på 200,- stiger fort over den om du skal ha en sjampo og en balsam.
Antoinette Skrevet 9. april 2007 #14 Skrevet 9. april 2007 (endret) Bare ett forslag ← Et forslag på å lure folk til å betale mer enn de må for nøyaktig samme vare? Tror folk her skjønner at du som frisør hater LF men du kan jo i det minste forsøkte å være litt mer diskre Endret 9. april 2007 av Antoinette
Gjest LizT Skrevet 9. april 2007 #15 Skrevet 9. april 2007 LF er ei genial side, men det er kun om man er ute etter å bestille ting som er unike... ikke så vanlige ting som redken osv. det selges jo til og med på nille.... men sånn som d:fi osv... genial side!!!! men man må spare penger der man kan spare, ikke handle fordi man tror denne siden alltid er billigst, for det er den ikke
Gjest Tweek Skrevet 9. april 2007 #16 Skrevet 9. april 2007 Slapp av litt da.. Alle de siste innleggene dine snakker du om hvor billig det er på alle andre steder en LF. Og alle utropstengene dine. Som frisør, hvorfor kjøper du alle produktene på nille og redken? De fleste frisører får jo masse produkter.. Og det er ikke alle som har en smart club i nærheten elle nille. Og det er fint med LF.
Antoinette Skrevet 9. april 2007 #17 Skrevet 9. april 2007 Det er heller ikke alle som har en frisørsalong i nærheten som fører de produktene man vil ha. Jeg bor på landet og synes LF er veldig bra, selv med toll & porto sparer jeg penger.
Gjest LizT Skrevet 9. april 2007 #18 Skrevet 9. april 2007 skal ikke krangle med deg vet bare av norske nettsider som selger disse produktene billig, og da slipper man tollen, kun porto men det er også smak og behag
Philippa Skrevet 9. april 2007 #19 Skrevet 9. april 2007 Så lenge man handler for under 200 kr betaler man ikke toll. Jeg har handlet mye på LF og det har jeg spart mye på. Nå bruker jeg hårprodukter fra Joico. Hårkur er mye billigere hos LF, men shampo og balsam koster omtrent det samme hos LF som hos frisøren. Andre merker kan man imidlertid spare mye på.
Gjest LizT Skrevet 9. april 2007 #20 Skrevet 9. april 2007 Endelig noen som er litt inne på det jeg snakker om . man sparer ikke bestandig på å bestille hos LF. Vi kvinner er jo inne på dette forumet for å hjelpe hverandre og gi hverandre råd. Er bare det jeg prøver på. Jeg har jo enda rimeligere pris på ting når det gjelder frisørartikkler, enn det LF operer med. Og hjelper mine venninder med å bestille for de også. Det gjelder å hjelpe hverandre her i livet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå