Gjest lykkelig nygift Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Hvordan møtte dere partneren deres? Jeg møtte mannen min da vi begge begynte på samme ingeniørstudium. Først satt vi bare og tittet på hverandre under forelesningene , etterhvert begynte vi å snakkes under gruppeoppgaver, lunsj osv. og siden ballet det bare på seg. Vi flyttet sammen ganske fort og etterhvert ble vi gravide(ikke helt planlagt da, men men ) Jeg sluttet på skolen da fødselen nærmet seg fordi mannen min ville at noen skulle være hjemme og ta seg av hus og barn. Nå har han fått seg jobb i hjemlandet, så til sommeren bærer det avgårde med folk, fe og flyttelass. Jeg er litt nervøs fordi jeg har aldri møtt svigerfamilien min før. Det kan vel også bli litt tøft å møte på en såpass forskjellig kultur fra det jeg er vant til, men så lenge vi har hverandre kommer det sikkert til å gå bra.
Gjest Lano Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 (endret) På ungdomsskolen! Endret 10. april 2007 av Lano
Chelsea Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Vi møttes gjennom jobben. Nesten alle mine venner har enten møttes på jobben eller på et utested i Oslo (Smuget)!
Gjest Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 *kremt* Han var sjefen på jobben min. Nå har han slutt og jeg er sjef der oppe..
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Hun lå i senga mi da jeg våknet etter en fuktig natt på byen.
Knøttet Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Vi møttes på en kanal på irc... så ble han kjent med en eks av meg som jeg var venn med på den tiden og som bodde på samme sted som Han. Så jeg møtte han både gjennom en felles venn og irc
Sympatia Skrevet 9. april 2007 #8 Skrevet 9. april 2007 Jeg møtte han utenfor der han bodde, etter å ha reist fra vestlandet til Oslo for å treffe han etter å ha møtt han på Blink presis en måned før.
Mirabella76 Skrevet 28. april 2007 #12 Skrevet 28. april 2007 Eg møtte kjæresten min på nettet - på Spraydate. Det er over 4 år sidan no!
Gjest Silmarill Skrevet 28. april 2007 #13 Skrevet 28. april 2007 Vi møttes på en holme i Oslofjorden Gressholmen faktisk
Ulva Skrevet 28. april 2007 #14 Skrevet 28. april 2007 Ein kompis av meg blei kjent med han igjennom eit lite forum, som eg og var medlem av, hadde sett på bilder av han og synst han var søt. Eg fikk kompisen min til å gi han mail adresso mi sånn at me kunne snakka på msn, for eg sku på besøk til kompisen min og ville kjenna noen fleire enn bare han der (teit unnskyldning ja ) Me prata vel ei fjorten dager, sendte sms og snakka på tlf og me følte begge to at kjemien stemte, og når me endelig fikk møtes var eg fortapt :rødme: me havna te køys andre kvelden og har vert sammen siden :rødme:
Gjest StoreSky Skrevet 28. april 2007 #15 Skrevet 28. april 2007 På en festival... Begge var i forhold da. Så senere kysset vi for første gang på en annen festival!! Litt frem og tilbake, drøye året senere, ble vi kjærester.... Og til sommeren skal vi forlove oss på riktig!!!
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2007 #16 Skrevet 28. april 2007 På en Statoilstasjon jeg jobbet på mens jeg studerte. Han kom stadig innom og handlet. Både kunde og ansatt fikk en stadig mer flørtende tone - til sommeren har vi 1-års bryllupsdag
Malou Skrevet 28. april 2007 #17 Skrevet 28. april 2007 På festival. Bodde i teltleir på hver vår side av veien.
messy Skrevet 29. april 2007 #20 Skrevet 29. april 2007 I Fransktimen på videregående, mer spesifisert 1 klasse. Så gikk det et år der han var på utveksling til USA, før han kom hjem igjen og tok meg med storm. Har ikke vært sammen såå lenge, nærmer seg 1,5 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå