Gjest Borghild Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Min lille søte pus heter Gøran Otto og når jeg står på trappa og roper Gøran Otto, kom å få Sheeba ser naboene rart på meg og rister på hodet. Jævla iddioter! Måtte bare få det ut!
Gjest Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Haha, må nok si jeg selv kanskje hadde sett en gang ekstra på deg ja.
Gjest Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Jeg hadde antagelivis sett rart på deg ikke pga navnet men hvorfor i all dager du skulle fôre samboern din med sheeba..
Tinúviel Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Kjenner ei dame som løp rundt i skogen og ropte på Fantomet(også en katt)...
Gjest Chrizzy Skrevet 9. april 2007 #8 Skrevet 9. april 2007 Ei venninne av meg sliter enda med ryktet hun fikk da hun en lørdagsnatt, etter hun hadde vært ute på byen, lå i buskene i finstasen og ropte på Batman.
Antoinette Skrevet 9. april 2007 #9 Skrevet 9. april 2007 Gøran Otto- det tror jeg er det mest white-trash navnet på en katt jeg har hørt på lenge :D
treningsjenta Skrevet 9. april 2007 #12 Skrevet 9. april 2007 en kamerat av meg kalte katta si for "hallo" jeg lo godt da han ropte på katten.. hallo..... hallo...nå må du komme hjem hallo.
Gjest Bellatrix Skrevet 9. april 2007 #13 Skrevet 9. april 2007 en kamerat av meg kalte katta si for "hallo" jeg lo godt da han ropte på katten.. hallo..... hallo...nå må du komme hjem hallo. ←
Wildy Skrevet 9. april 2007 #14 Skrevet 9. april 2007 Og jeg står på trappa og gauler på Kompis om kveldene. Artigst var når en ung, kjekk mann som gikk på andre siden ac gaten høflig tilbød seg å være kompisen min.......
Grendel Skrevet 9. april 2007 #15 Skrevet 9. april 2007 Hehe. Bestemoren til en venninne av meg hadde en hund som het Hei. Denne hunden var flink til å stikke av, og du kan jo tenke deg hvordan folk glante når hun løp gatelangs og ropte Hei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå