Gå til innhold

Hva synes dere om bildene mine?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flotte bilder! Likte best det av anda.

Skrevet

Flotte bilder!

Hvilket kamera har du?

Skrevet

Tusen takk, dere! Har et Nikon D50 :)

Gjest *Fearchara*
Skrevet

Samme kamera som meg...et veldig godt kamera. Likte veldig godt anda di, det var klart og fint. Snøen på snøbildet var litt utbrent (det med grenen). Snøbildet med blomsten er godt sett, fint motiv :)

Gjest ~Alwa~
Skrevet

Jeg likte veldig godt bildet med anda. Det var så klare og fine farger på både den og vannet. Også likte jeg godt det siste :smilbla:

Skrevet

Takker :)

Gjest Tweek
Skrevet

Fet ;)

Bildet med anda, og greina med snøen ligner på bilder jeg har også :ler:

Skrevet (endret)

Fine bilder, men det er liksom noe som mangler. Det lille ekstra, eller prikken over i-en er ikke der, uten at jeg kan sette fingeren på akkurat hva det er. Kanskje du kunne prøve deg fram med ulike vinklinger?

Endret av Succubus
Skrevet
Fine bilder, men det er liksom noe som mangler. Det lille ekstra, eller prikken over i-en er ikke der, uten at jeg kan sette fingeren på akkurat hva det er. Kanskje du kunne prøve deg fram med ulike vinklinger?

Helt enig. De er "pene" men kjedelige. Det er ingen spenning i dem. Ingen overraskelsesmomenter, ingenting nytt å oppdage, alt er synlig ved første blikk.

Skrevet

jeg syntes det var fine bilder jeg, men det kunne vært en ide å legge dem ut i litt mindre format... Jeg sitter med et litt senere nett her, og det tar noen minutter å laste dem opp fodi de er så store, det resulterer vanligvis i at jeg ikke gidder å vente på dem...

Skrevet

Anda var flott,nydelig bilde! Og jeg likte krokusbildet godt.

Gren i snøen var også pent, men kanskje litt kjedelig?

Men den rota ble litt... bare ei rot? Kanskje det kunne vært en ide med litt annen vinkling? Tror jeg ville ha lagt meg paddeflat og prøvd å få den litt nedenfra og fylt bildet mere.

Skrevet

Skjønner hva dere mener. Jeg er nybegynner, så det er vel derfor :)

Gjest Bodillen
Skrevet

Er du nybegynner har du i hvert fall et meget bra potensiale!

Jeg synes bildene var kjempefine

Gjest Tweek
Skrevet

Uansett novaflare, så er det kjempegøy å gå ut å ta bilder!

Har man proft kamera kan man eksperimentere mer, og få det til som man vil ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...