Kipa Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Helena sliter litt med mageknip, hun bruker mme for det meste. Jeg kjøpte minifom i går men er litt usikker på hvordan jeg skal bruke det. Kjøpte det etter å ha lest om det på nettet i ulike dagbøker etc.Synes det stod så lite oppklarende på pakka...og han på apoteket ante ingeting...Kan jeg gi dråper i melka på flaska eller hva? Kom gjerne med deres erfaringer
Donpedro Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 For et dårlig apotek!! De skal jo veilede om sine produkter. Skal gis FØR mat. Vi drypper rett i munnen. Har egentlig ikke merket særlig forskjell.
Fjellrypa Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Vi drypper også rett i munnen, og for oss ble det en dramatisk forbedring med minifom. Tok ca 36 timer før effekten kom.
Murmelmy Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 (endret) 10 dråper dryppet vi på en teskje og "skjøv" ned i munnen på T før måltidet. Ingen merkbar bedring her. Endret 9. april 2007 av Murmelmy
dittin Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 har du prøvd å blande litt malt i melka, det bruker å hjelpe!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå