Ronja Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Ringen min har blitt for stor. Jeg lurer på om dette er en enkel sak å fikse på? Gjør gullsmeden det mens jeg venter - og hvor mye koster det?
Gjest Deception Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 For å ta inn ringen, må gullsmeden ta ut et lite stykke av ringen, og deretter sette den sammen igjen, og pusse den. Biten som blir til overs, får du gjerne med deg hjem i en pose. Dette gjøres ikke mens du venter. Pris husker jeg dessverre ikke.
Chelsea Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Vi fikk justert ringene gratis hos samme gulsmed som vi kjøpte de hos. Dette var inkl. i prisen på de ringene (skjedde innenfor et halvt år etter at ringene var kjøpt). Både min og hans ble altfor stor, for testringen hos gullsmeden ikke var samme merke som ringene vi valgte. Jeg hadde sjekket med stedet der dere kjøpte ringene, kanskje du får gjort det kostnadsfritt du også? Det som var litt teit var at ringene måtte sendes til Tyskland, så vi gikk to uker uten gifteringer og vi gjorde det heller ikke samtidig. Ikke at det betyr noe sikkert, vi er jo gifte, men jeg er jentete nok at jeg synes det var stusselig å ikke ha den fine gifteringen min de to ukene....
naley Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Vi fikk beskjed om at det var gratis der vi kjøpte ringene på 1 justering. Men måtte vente noen uker på de.
Ronja Skrevet 9. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2007 Ah, takk for svar! Mulig jeg tar turen til stedet den ble kjøpt da, selv om det er litt lenger enn gullsmeden i nabobygget til jobben..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå