Gjest Gjest Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Det er en hærlig mann som har flyttet ut fra konen sin De har slitt i flere år Kjemien mellom oss har vært god, har kjennt ham i flere år og vi snakker "bra" i sammen. Vi liker hverandre godt Vet han har d tøft akkurat nå, det er en omstilling å bli alene Kona vil att han skal flytte inn men han mener det ikke kommer til å skje Hvor lang tid synes dere det skal gå før jeg "innviterer" meg selv på besøk til ham? Vil gjerne bli bedre kjennt med ham på flere måter To dager, fjorten dager, en måned, to........? Hvorfor?
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Det er en hærlig mann som har flyttet ut fra konen sin De har slitt i flere år Kjemien mellom oss har vært god, har kjennt ham i flere år og vi snakker "bra" i sammen. Vi liker hverandre godt Vet han har d tøft akkurat nå, det er en omstilling å bli alene Kona vil att han skal flytte inn men han mener det ikke kommer til å skje Hvor lang tid synes dere det skal gå før jeg "innviterer" meg selv på besøk til ham? Vil gjerne bli bedre kjennt med ham på flere måter To dager, fjorten dager, en måned, to........? Hvorfor? ← Av respekt for konen s¨får du holde fingrene av fatet noen uker iallfall...
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 men hvis jeg blir innvitert av ham..........?
Gjest niomi Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Bør du fortsatt av respekt for ekskonen vente noen uker/en måned eller to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå