kvinne_ Skrevet 8. april 2007 #1 Del Skrevet 8. april 2007 Husker det før jul var en tråd her hvor brukerne motiverte hverandre til å lese til eksamen. Jeg var ikke med den gang, men kunne virkelig trengt en slik tråd nå! ☺ I utgangspunktet er jeg nemlig topp motivert i de fleste fagene, og synes det kan være gøy å løse oppgaver og finne ut av pensum. Men så er det ett fag jeg ikke klarer å se nytten av, både siden jeg har hatt noe liknende før og siden det ikke er særlig relevant i forhold til utdannelsen min forøvrig (vil ikke røpe for mye hvilket fag/linje jeg går, siden det ikke er så mange i Norge som utdanner seg innen det jeg gjør). I påsken skulle jeg ha lest ut boka, men har bare utsatt dette faget til fordel for andre morsommere fag, så jeg startet i dag og har bare kommet til side 40. Målet er å lese ikveld og komme meg gjennom første del av boka (dvs ca 150 sider totalt). Lurer vel kanskje på om det er litt optimistisk, siden jeg også skal skrive tankekart, men kan jo lese ganske effektivt, bare jeg slutter å surfe på nettet innimellom. Så hvordan går det med dere andre studenter nå før eksamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 8. april 2007 #2 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg leverer bacheloroppgaven min 19.april så jeg tenker kun på den for tia Eksamen får jeg konsentrere meg om i starten av mai. Har bare to datafag som er muntlige eksamner før sommern, så jeg er egentlig ikke så stresse i forbindelse med de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honey21 Skrevet 8. april 2007 #3 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg sliter også litt med motivasjonen for å lese ja. Har ikke kommet meg gjennom alle bøkene enda. Men det går vel bra til slutt Min motivasjon er i hvertfall å få gode nok karakterer til å komme inn på et godt universitet i England for å ta en mastergrad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå