kvinne_ Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Kunne tenkt meg en øyenskyggebase, men hvilken skal jeg velge? Har sett clinique har på SN, hvilken farge skal man velge? Er lys i huden, og bruker til vanlig enten beige/brun øyenskygge eller lille/plomme: http://www.strawberrynet.com/makeup.aspx?b...ineId=3297#3297 :klø:
chanell Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Henger meg på denne..... Har en fra Guerlain, men synes ikke den er så god. Har også hatt Artdecco sin som mange liker, men den fikk jeg svie og eksem av.
Philippa Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Har den fra Guerlain jeg også. Neste gang skal jeg prøve en fra MAC, de skal være bra.
Catzy Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Jeg har den fra ArtDeco. Jeg er ganske fornøyd med den, i hvertfall så lenge jeg husker på å ikke kline på alt for mye. Har ikke reagert på den, og til 80 kr så er den ganske grei. Liten krukke, men regner med at den varer i evigheter. Fås kjøpt på steder som selger ArtDeco. Ellers pleier jeg å legge på pudder på øyelokkene, hvis jeg ikke har noen base. Det hjelper det også, men synes skyggene sitter bedre med base.
Gjest Deception Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Den fra Make Up Store er skikkelig dårlig! Den fikk til og med flytende eyeliner til å smitte av på øyelokket. Jeg er fornøyd med Artdeco sin, men skal prøve Lumene neste gang.
Gjest Blondie65 Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Jeg bruker bare foundation jeg - dvs først gel for øyne og deretter foundation og deretter øyenskygge- Har aldri brukt base - hvis dere med det mener noe "hudfarget" som "grunning" under øyenskyggen.
venus* Skrevet 9. april 2007 #8 Skrevet 9. april 2007 Lumene sin er også bra synes jeg ← Jeg elsker Lumenes Artdeco var OK, men utrolig upraktisk med en krukke. Lumene sin kommer i en hygienisk liten tube. Den eneste ulempen er at den matter ned shimmer-skygger...men det er verdt det synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå