Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Andre som har dette problemet?? Etter et tre glass med vin har jeg problemer med å få orgasme. Noen som har samme problem?
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Ja, jeg kan ikke få orgasme hvis jeg er for beruset, men ett glass vin går greit da.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Kjæresten min har det på samme måten. Hun får vanligvis orgasme veldig lett. Nesten hver gang vi har sex. Men når hun har drukket er det sjelden hun klarer å få det. Jo fullere hun er desto vanskeligere blir det. Selv om bare har drukket to-tre glass med vin hender det vi må gi opp å få henne til å komme.
gemini Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Ja, det er vanskelig å få orgasme etter litt for mye vin. blir liksom for ufølsom selv om jeg har veldig lyst. Tror det er ganske vanlig.
cocco Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Nei, det virker som om det ikke har noen betydning. Heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå