Gjest Eidyia Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Vi har enda ikke satt ignag prøvingen helt men vi ønsker oss barn. Saken er den at jeg går på medisiner, og jeg er nysgjerrig på hvordan andre har løst dette. Jeg må igjennom noen måneder med seponering (vet jeg er tidlig (?) inne på forumet nå). Har andre gått gjennom det samme, og hvordan gikk det? Hva skjedde etter fødselen?
B2B Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 (endret) ............. Endret 13. mai 2008 av B2B
Catzy Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Snakk med legen. Sjekk om det er andre typer tabletter du kan ta som er forenlig med graviditet. Vi måtte vente ca et halvt år med å begynne å prøve, fordi jeg gikk på medisiner som ikke var helt trygge i forhold til graviditet. (litt sært tilfelle.) Finnes det en pasientforening for det du tar medisiner for? Sjekk med dem om de har et forum el.l. og om det er andre i samme situasjon som deg. Jeg går også fast på medisiner for 2 forskjellige ting. For den ene tingen har jeg kuttet ut helt fordi ingen av typene kunne brukes under graviditet. (Måtte kutte 3 uker før siste p-pille.) For den andre kunne jeg bytte ut noen medisiner med noen andre, så det var greit. Etter fødsel regner jeg med å begynne med de første medisinene igjen, når det er trykt i forhold til amming. Legene er de som har mest peil, og de er veldig entusiastiske for at vi skal prøve å få barn, og vil bare det beste for meg. Og deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå