Empat Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Vet ikke om dette egentlig er et problem, men det dukker hele tiden opp spørsmål om jeg har ekte windiws, iblant i småruter, iblant kommer ekte-windows-tingen opp som startside. Ganske irriterende. Går det an å fjerne dette? Hva kommer det av? Jeg har vel ekte windows???
Top Gun Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Vet ikke om dette egentlig er et problem, men det dukker hele tiden opp spørsmål om jeg har ekte windiws, iblant i småruter, iblant kommer ekte-windows-tingen opp som startside. Ganske irriterende. Går det an å fjerne dette? Hva kommer det av? Jeg har vel ekte windows??? ← Har du en windows-innstallasjons-cd og har du en registreringskode? Eller fikk du windowsen din fra en vanlig brenne-cd? Hvis sistnevnte er riktig er sannsynligheten stor for at windowsen din er uekte og at du bryter loven.
14062003 Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Gå inn på windowsupdate.com og sjekk om du har en ekte windows der...
dront Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 (endret) Det kan ikke være virus eller noe liknende som sier sånt, da? Har sett folk få problemer med "nye" startsider, rare beskjeder i bokser osv forårsaket av spyware eller virus, f eks hvis man har klikket på lure-knapper eller bilder på sider man har vært på. Sjeldnere hørt noen ha problemer med kopierte versjoner av Windows (bortsett fra at det er ulovlig selvsagt). Endret 8. april 2007 av dront
Tinúviel Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Man får bare mer og mer problemer med "uekte" Windows for tida. Det er pga Windows update nå er blitt flinkere i sjekkinga om du har en lovlig versjon/kopi. Hvis Windows "oppdager" at den er ulovlig, vil den etter hvert slutte å fungere, og du vil trenge en lovlig kopi. Det utføres nå sjekk av "ektheten" ved hver større oppdatering(tror jeg) og når du laster ned eventuell tilleggsprogramvare fra Microsoft. Derfor er det litt vanskelig å bare fjerne.
dront Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Aha, lenge siden jeg har brukt Windows, har Mac og lovlig OS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå