Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 I påska gikk jeg ut to kvelder på samme sted og klientellet var omtrent det samme begge gangene. Den ene gangen var eg sjåfør og edru hele kvelden. Jeg danset, pratet med folk og hadde det hyggelig. Den andre kvelden ble jeg litt full. Jeg tror ikkje at jeg mistet kontrollen og jeg husker alt klart. Jeg danset og pratet med folk, men ikkje minst flørtet jeg vilt! Følte meg skikkeleg kåt og på slutten av kvelden ble jeg med en mann hjem for en one-night stand. Har også opplevd tidligere at jeg liksom blir kåtere når eg drikker. Er det bare at jeg mister hemningene når jeg drikker eller gjør alkoholen oss jenter kåte? Har andre erfaringer å dele? Synes også at det varierer etter hva jeg drikker. Viss jeg drikker champagne blir eg oftere kåt enn når jeg for eksempel drikker øl. Det må vel være tillært, eller?
Gjest Pax Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Man blir mer avslappet, mister hemninger og alkohol frigjør testosteron.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Man blir ikke kåtere når man drikker, men man slipper kåtheten fram uten særlige hemninger. Det er først dagen derpå, litt utpå dagen/ettermidagen, man reellt sett er kåtere enn ellers.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Frigjør testoteron? Mener du ikke østrogen?
Gjest Pax Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Man blir ikke kåtere når man drikker, men man slipper kåtheten fram uten særlige hemninger. Det er først dagen derpå, litt utpå dagen/ettermidagen, man reellt sett er kåtere enn ellers. ← Er du mann?
Gjest Pax Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 Frigjør testoteron? Mener du ikke østrogen? ← Nei.
minienthe Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 Man blir ikke kåtere når man drikker, men man slipper kåtheten fram uten særlige hemninger. Det er først dagen derpå, litt utpå dagen/ettermidagen, man reellt sett er kåtere enn ellers. ← akkurat motsatt her, dagen derpå vil jeg omtrent ikke se et mannebein men når jeg er alkoholpåvirket så føler jeg ofte mer lyst.
Gjest Pax Skrevet 8. april 2007 #8 Skrevet 8. april 2007 akkurat motsatt her, dagen derpå vil jeg omtrent ikke se et mannebein men når jeg er alkoholpåvirket så føler jeg ofte mer lyst. ← Tror nok at det er forskjell på menn og kvinner i den sammenhengen.
Gjest Fruktfat Skrevet 8. april 2007 #9 Skrevet 8. april 2007 Det er først dagen derpå, litt utpå dagen/ettermidagen, man reellt sett er kåtere enn ellers. ← det stemmer på meg, ihvertfall! men jeg blir mer lysten når jeg drikker og da.
minienthe Skrevet 8. april 2007 #10 Skrevet 8. april 2007 Tror nok at det er forskjell på menn og kvinner i den sammenhengen. ← tror det er forskjell på folk uansett kjønn... flere av mine venninner opplever "dagen derpå kåthet" osv men jeg gjør ikke det.
Gjest Pax Skrevet 8. april 2007 #11 Skrevet 8. april 2007 Sier du det? De fleste av mine venninner (De som er så nære at jeg kan snakke med dem om slikt, i alle fall) opplever ikke det.
minienthe Skrevet 9. april 2007 #12 Skrevet 9. april 2007 he he, de fleste av folk jeg kjenner er ganske åpne om sånt men ja, mitt inntrykk er at dette varierer på person og ikke kjønn
Gjest DyneTryne Skrevet 9. april 2007 #14 Skrevet 9. april 2007 Jeg merker det dagen derpå, men jeg merker også trangen til å kaste opp, så jeg lar det være.
Frk Johansen Skrevet 9. april 2007 #15 Skrevet 9. april 2007 Min samboer er storfornøyd når jeg skal ut på jentekveld og drikke vin. Han vet at han nærmest blir overfalt av meg når jeg kommer hjem. Har ingen problemer i hverdagen med å bli kåt men man slipper seg utvilsomt enda mer løs når man har drukket alkohol. Jeg gjør i alle fall det, men det kan jo ikke være så mye at man må ønsker å få det opp igjen. Dagen derpå sex.... Tja, noen ganger, men mest fordi samboeren min vil, jeg har bare hørt om menn som blir superkåte etter en fuktig kveld. Sikkert personavhengig.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2007 #16 Skrevet 9. april 2007 Jeg merker det dagen derpå, men jeg merker også trangen til å kaste opp, så jeg lar det være. ← Kåtheten kommer ETTER at man har lidd seg gjennom en evt spyperiode. Det er om ettermiddagen både kåtheten og trangen til masse junkfood kommer.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2007 #17 Skrevet 10. april 2007 I påska gikk jeg ut to kvelder på samme sted og klientellet var omtrent det samme begge gangene. Den ene gangen var eg sjåfør og edru hele kvelden. Jeg danset, pratet med folk og hadde det hyggelig. Den andre kvelden ble jeg litt full. Jeg tror ikkje at jeg mistet kontrollen og jeg husker alt klart. Jeg danset og pratet med folk, men ikkje minst flørtet jeg vilt! Følte meg skikkeleg kåt og på slutten av kvelden ble jeg med en mann hjem for en one-night stand. Har også opplevd tidligere at jeg liksom blir kåtere når eg drikker. Er det bare at jeg mister hemningene når jeg drikker eller gjør alkoholen oss jenter kåte? Har andre erfaringer å dele? Synes også at det varierer etter hva jeg drikker. Viss jeg drikker champagne blir eg oftere kåt enn når jeg for eksempel drikker øl. Det må vel være tillært, eller? ← man blir mere avslappet. Lysten øker,mens evnene avtar. Menn tror de blir superelskere,men sannheten er en annen. vil ikke ha sex når han har drukket. han er super nok edru.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2007 #18 Skrevet 11. april 2007 Men vil du ha sex når du har drukket og han er edru? Det er spørsmålet.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2007 #19 Skrevet 11. april 2007 Har jeg rett i at rimelig edru kvinner oftest ikke liker fulle menn. rimelig edru menn liker ofte fulle kvinner?
minienthe Skrevet 11. april 2007 #20 Skrevet 11. april 2007 Har jeg rett i at rimelig edru kvinner oftest ikke liker fulle menn. rimelig edru menn liker ofte fulle kvinner? ← he he, ligger nok noe i det ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå