måvite Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Hvor er den plassen DU har fått et MÅ BARE behov for å lette på trykket? Jeg bare måtte en gang jeg satt å ventet på ei venninne utenfor en bensinstasjon. Masse folk rundt omkring, men jeg syntes bare det var litt ekstra pirrende faktisk Så.... Hvor er din mest prikære plass?
Sizzy Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Hehe, oi dette var en tankevekker En gang på busstur med venner rundt meg... Jeg bare måtte... Og i bilen en gang, typen kjørte mens han fingret meg, plutselig sto purken der og vi fikk fartsbot... Fikk akkurat dratt på meg buksa før de kom bort til bilen
måvite Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2007 Ingen fler som våger seg ut på glattisen?
Ulva Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Og i bilen en gang, typen kjørte mens han fingret meg, plutselig sto purken der og vi fikk fartsbot... Fikk akkurat dratt på meg buksa før de kom bort til bilen ← Meg og, men ingen fartsbot da
Gjest Tweek Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Jeg bare måtte en gang jeg var å shoppet klær. Jeg så en fin topp så måtte jeg bare der og da
FantasDick Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 Mange steder. På skolen, på jobb, i bilen , på toget, på bussen.. Men den mest åpenlyse var kanskje på flyet - med en passasjer ved siden av.
Daiquiry Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 på jobben, på fergen, i bilen og på toget....og en gang på et toalett på en t-bane stasjon..
Gjest StockDama Skrevet 30. april 2007 #9 Skrevet 30. april 2007 uh...jeg er vel ikke så kåt i tide og utide..så nei, har aldri måtte lette på trykket utenfor huset. =D
CheapChampagne Skrevet 1. mai 2007 #10 Skrevet 1. mai 2007 uh...jeg er vel ikke så kåt i tide og utide..så nei, har aldri måtte lette på trykket utenfor huset. =D ← Ikke jeg heller. Det går vel an å holde seg til man kommer hjem..?? :klø:
Gjest Tweek Skrevet 1. mai 2007 #11 Skrevet 1. mai 2007 Ikke jeg heller. Det går vel an å holde seg til man kommer hjem..?? :klø: ← Helt enig, jeg skriver innlegg i denne tråden for tull. Jeg skjønner ikke egentlig at folk på onanere overalt.
Paradokset Skrevet 2. mai 2007 #12 Skrevet 2. mai 2007 Helt enig, jeg skriver innlegg i denne tråden for tull. Jeg skjønner ikke egentlig at folk på onanere overalt. ← Så siden du ikke skjønner det føler du behov for å sabotere tråden? Sorry, avsporing...
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2007 #14 Skrevet 2. mai 2007 Dårlig gjort, Tweek. Skjønner godt at du ikke er med på denne greia her, men jeg syns du burde klare å holde kjeft når det er snakk om temaer du ikke klarer å tolerere. Hold deg gjerne til sutring på Samliv og relasjoner isteden. Jeg kan finne på å gjøre det hvor som helst, btw.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2007 #15 Skrevet 10. mai 2007 Jeg onanerer ofte på offentlige toaletter. Har et spesielt jeg like å stikke innom, blir våt og kåt så snart jeg nærmer meg. Der er en herrebås ved siden av, med et kikkehull i mellom. Jeg passer på å vri ene benet slik at jeg vet at hvis noen kikker kan de se godt. En gang jeg var der hørte jeg at det kom noen inn på nabobåsen rett etter jeg gikk inn. Det er ikke vanskelig å se når noen kikker i hullet, for da kommer ikke lyset igjennom og blir det svart. Dette skjedde ganske raskt etter døren ble låst i nabobåsen. Jeg vrikket buksen sakte ned, og viste at vedkommende ved siden av kunne se. Snudde meg slik at han kunne se meg forfra før jeg satte meg ned på toalettet. Etter en liten stund vrir jeg foten mot nabobåsen og forbi kikkehullet, lener meg bakover og setter meg lengre fram på toalettet slik at "skrittet" mitt blir godt synlig. Så begynner jeg forsiktig å beføle meg selv. Jeg er så kåt at jeg får nesten orgasme før jeg åpner opp og begynner å massere klitorisen. Jeg kan nå tydelig høre jamne og raske bevegelser i nabobåsen også. Det gjør meg så kåt at orgasmen kommer veldig raskt, og jeg klarer ikke å unnlate å lage litt lyd. Jeg stønner svakt, og sekundet etter hører jeg det samme fra nabobåsen. Jeg ser der blir lys i hullet, så jeg bøyer meg over og ikker inn i nabobåsen, og ser rett inn på den mens han tørker av den med litt papir. En herlig opplevelse.Jeg går ut og vasker hendene, bruker ekstra lang tid, slik at han skal komme ut. Det var IKKE en "gammel gris", men en pen ung mann i 20 årene. Vi smilte til hverandre og han blunket lett. Jeg tar også solarium et par ganger i måneden, og der slapper jeg av, og onanerer hver gang, av og til 2 ganger på den halvtimen jeg har til rådighet.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2007 #16 Skrevet 11. mai 2007 Hadde jeg sett en på bensinstasjonen sitte å runke, så hadde jeg tenkt på personen som en pervo. Enig med Tweek også. Har ingen behov å gå rundt og onanere offentlig. Da heller venter jeg til jeg har kommet meg hjem. Jo lenger man venter....
Gjest Gjest_mann 40_* Skrevet 11. mai 2007 #18 Skrevet 11. mai 2007 Tjah, som mann så runker man kun hjemme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå