Grønt blad Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 (endret) . Endret 20. juni 2017 av Grønt blad
Gjest care Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Helt grei. Synes slike klær må ses på for å kunne si noe om det passer.
Sukkersøta Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Veldig kjedelig...likte ikke snittet eller sømmene.... Min smak
Rexina Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Veldig kjedelig...likte ikke snittet eller sømmene.... Min smak ←
Gjest Vampyra Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Enig med de andre... For masse sømmer og kjedelig...
linky Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 jeg likte den ikke, ikke min stil i det hele tatt heller
Batseba Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 Kan være at den er fin sammen med en spennende topp. Blir anderledes å ta den på. Men jeg må ærlig si at det første jeg tenkte var "kjedelig". Hva med denne?? Så blir det man har inni mer fremtredende... (Her er linken: Ellos - Jakke)
Gjest DyneTryne Skrevet 8. april 2007 #8 Skrevet 8. april 2007 Synes den var fæl rett og slett. Batsebas var mye penere og du bør heller ha den ;D (med mindre det ikke er din smak, da skal du velge den første. Men du spurte jo om meninger så ) blabla
Gjest Frk. Grønn Skrevet 8. april 2007 #10 Skrevet 8. april 2007 Veldig kjedelig...likte ikke snittet eller sømmene.... Min smak ← Enig
tekopp Skrevet 8. april 2007 #11 Skrevet 8. april 2007 (endret) Kjedelig, stygge knapper og sømmer. Min mening ihvertfall... Endret 8. april 2007 av tekopp
Lizzie123 Skrevet 9. april 2007 #12 Skrevet 9. april 2007 Hva med denne?? Så blir det man har inni mer fremtredende... (Her er linken: Ellos - Jakke) ← Den her var mye penere. Kan ikke se for meg at den første jakka ser fin ut på noen. Den var forferdelig.
Snasen Skrevet 9. april 2007 #13 Skrevet 9. april 2007 (endret) Kjedelig. Alt for markerte sømmer. Ellos-jakka så billig ut. Og det er den vel også. Endret 9. april 2007 av Snasen C
Batseba Skrevet 9. april 2007 #14 Skrevet 9. april 2007 Kjedelig. Alt for markerte sømmer. Ellos-jakka så billig ut. Og det er den vel også. ← Selv om Ellos har billige klær er det en del som er fint også. Man må bare ha tålmodighet og lete lit
Grønt blad Skrevet 9. april 2007 Forfatter #15 Skrevet 9. april 2007 Kan være at den er fin sammen med en spennende topp. Blir anderledes å ta den på. Men jeg må ærlig si at det første jeg tenkte var "kjedelig". Hva med denne?? Så blir det man har inni mer fremtredende... (Her er linken: Ellos - Jakke) ← Er ikke såflink med klær og sånt... Men denne jakka var MYE finere enn den jeg fant. Takk!!
Batseba Skrevet 12. april 2007 #16 Skrevet 12. april 2007 Er ikke såflink med klær og sånt... Men denne jakka var MYE finere enn den jeg fant. Takk!! ← Bare hyggelig. Har ikke så veldig peil jeg heller.. (denne tung skal liksom være morsom... ) Tipset bør i så måte være å gjøre minst mulig ut av det man har ytterst. Så kan det inni (topper o.l.) være så "spæisa" de bare vil. Kjør innsvingt. Alltid bedre enn rett, mener jeg. Men husk at jeg ikke akkuratt er ekspert Bare liker klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå