Gjest Bertine Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Igår lyste to bla streker mot meg... Er det virkelig sant? Etter 19 pp, 4 harde pergokurer, 1 fsh stimulering med inseminasjon.... Under nedreguleringen til ivf... Da tester jeg positivt!!? Jeg er så lykkelig! Jeg trodde virkelig at jeg aldri skulle bli gravid... Sender mange gode tanker til dere andre langtidsprøvere, og håper dere følger hyppig etter! Bertine
måvite Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 GRATULERER SÅ KJEMPEMASSE! Lykke til i svangerskape og måtte spiren holde seg der! Send masse babystøv til alle oss andre
Pasha Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Så herlig å lese!! Gratulerer så masse med den lille spiren deres
Gjest Peachbud Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 Gratulerer så mye! :-D Så fantastisk. Jeg har lest mange av innleggene dine tidligere. Vi er på samme alder, så jeg syntes det var spennende å følge med deg og prøvingen.
Leo Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 Gratulerer! Synes det er så utrolig hyggelig å lese om at slike ting skjer! Det gjør en langtidsprøver varm om hjertet og man øyner et snev av håp for sin egen del også! Lykke til med svangerskapet!
pusla Skrevet 8. april 2007 #8 Skrevet 8. april 2007 (endret) Å fy flate, NÅ ble jeg glad nå!! :hoppe: Har jo fulgt deg lenge og vet at det har vært en tøff prøvetid. Så morro!!!! Endret 8. april 2007 av pusla
Gjest Frysepulver Skrevet 8. april 2007 #9 Skrevet 8. april 2007 GRATULERER!!! Har lest endel av det du har skrevet, så dette skjønner jeg var etterlengtet!!!
Gjest Bertine Skrevet 8. april 2007 #10 Skrevet 8. april 2007 Tusen takk for alle lykkeønskingene deres.. Det varmer Jeg er fremdeles i sjokk... men 4 graviditestester lyver ikke Skal på sykehuset på tirsdag og få tatt blodprøver. Dette er helt merkelig! Tenk at vi klarte det selv?! uten hormonkurer!!! Sender masse støv til alle jentene her inne!
Kvist Skrevet 8. april 2007 #11 Skrevet 8. april 2007 Gratulerer så masse! Det er så godt å lese at en langtidsprøver har fått det til. Blir helt varm i hjerterota her jeg sitter jeg Ønsker deg og mannen og lille frøet alt godt.
angelou Skrevet 9. april 2007 #12 Skrevet 9. april 2007 Må bare gratulere deg her også jeg - det er alltid ekstra fortjent og gøy når dere som har strevd litt får det til
Grace Skrevet 10. april 2007 #13 Skrevet 10. april 2007 Åhh GRATULERER!!!! Dette var kjempehyggelig å lese!!!
Sommerfugl83 Skrevet 10. april 2007 #15 Skrevet 10. april 2007 Gratulerer så utrolig mye med spire i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå