Gå til innhold

Finnes det en side for oss gutta

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvorfor er vi gutta her inne egentlig.Dette ver jo opprinnelig en side for jentene som kunne diskutere seg i mellom.Jeg etterlyser en side der vi gutta kan disskutere våre egne ting.

Jeg ønsker et eget teritorium, ikke å alltid følge etter hva damene gjør.

Hvorfor må vi gutta alltid ha damenes meninger.Kan vi ikke tenke selv lenger?Gjøre det vi synes er riktig å gjøre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
Hvorfor er vi gutta her inne egentlig.Dette ver jo opprinnelig en side for jentene som kunne diskutere seg i mellom.Jeg etterlyser en side der vi gutta kan disskutere våre egne ting.

Hvorfor må vi gutta alltid ha damenes meninger.Kan vi ikke tenke selv lenger?Gjøre det vi synes er riktig å gjøre ?

www.ølfotballogfitte.no

Verdt ett forsøk :ler:

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Vet ikke om det finnes noe Gubbeguiden men du kan da vel lage deg ett??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Tror ikke det finnes noe tilsvarende for gutter i Norge hvertfall, dette stedet er ganske så unikt.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Er heldige vi jenter! :P

Uten tvil.

Dessuten tror jeg ikke gutter er i stand til å diskutere seg og sitt liv på ett slikt nivå at man ville kunne opprettholde ett evt. forum seriøst og aktivt nok.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Jo, d tror jeg nok, de vil jo ha ett nick så de vil nok tørre å ta opp emner som de ikke våger å ta opp med kameratene sine.- :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Dessuten tror jeg ikke gutter er i stand til å diskutere seg og sitt liv på ett slikt nivå at man ville kunne opprettholde ett evt. forum seriøst og aktivt nok.

Hør på frøken knowitall da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, d tror jeg nok, de vil jo ha ett nick så de vil nok tørre å ta opp emner som de ikke våger å ta opp med kameratene sine.-

Forsåvidt sant? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har tidligere bedt om støtte til å få vekk Milla, men her synes jeg hun er god, og hun har absolutt rett. Trekker tilbake alt, Milla.

Gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil.

Milla

Hvis du tar deg en titt rundt i verden; leser noen bøker og aviser, ser noen filmer, så finner du ut at menn er i stand til å diskutere og reflektere på høyt nivå. Jeg forventer at voksne mennesker har vokst fra "gutter/jenter er dumme"-nivået.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...