Usikker Skrevet 1. mars 2003 #1 Skrevet 1. mars 2003 skal bake skjønner dere - også vil jeg at dere skal vite hvor jeg er......... skal bake både brød + 1 kake så jeg blir nok fraværende en stund....... etterpå skal jeg dusje - kanskje det blir et herlig bad Så det kan jo hende atte jeg ikke blir å treffe på et par-tre timer da. Dere får holde ut så lenge. Vil tro at jeg blir savnet - åsså har jeg sett at så mange "melder fra hvor de går" - selv om de bare blir bort bitte-litt......åsså derfor så tenkte jeg atte nå må jammen jeg begynne å si fra åsså....... :-? Så derfor alle kjente her inne - jeg blir som sagt borte fra skjermen nå i et par-tre timer. But I'll be back!
Gjest Kira Skrevet 1. mars 2003 #2 Skrevet 1. mars 2003 Hihi, vi vil savne deg, usikker! Bak litt kake for meg også, da. :D
Gjest Hilde K S Skrevet 1. mars 2003 #3 Skrevet 1. mars 2003 Regner med kaken er til alle her så jeg bare gleder meg til å smake !
Gjest Jeg også Skrevet 1. mars 2003 #4 Skrevet 1. mars 2003 Meg vil også smake kake........ :enig_animasjon:
Milo Minderbinder Skrevet 1. mars 2003 #5 Skrevet 1. mars 2003 Å skrekk og bunnløse gru! :cry: Hvordan skal man makte å holde ut dette savnet. "life without you is like a broken pencil - pointless" Lykke til med bakingen. Milo
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. mars 2003 #6 Skrevet 1. mars 2003 åsså har jeg sett at så mange "melder fra hvor de går" - selv om de bare blir bort bitte-litt......åsså derfor så tenkte jeg atte nå må jammen jeg begynne å si fra åsså....... :-? Grunnen til at jeg meldte fra var at jeg skulle til London og ikke ville ha tilgang på noen PC i det tidsrommet. Hvis jeg ikke svarer på ett innlegg innen en viss tid begynner gjerne "jeg tok rotta på Milla- og nå tør hun ikke svare" trådene. Og de trådene vil jeg helst unngå. Milla
Usikker Skrevet 1. mars 2003 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2003 :oops: Hårsår eller?? Nå hadde jeg faktisk ikke deg i tankene da........ *kors på halsen* Ville bare lage litt gøy - men det har visst Milla også bestemt at ikke er lov - så da så.......... ÅÅÅÅ Milo - du er gutten i røyken du. :kysse: Ellers så har jeg fått bakt ja - 1 eplekake + 3 Rug-brød (Ingers rug-brød) + at jeg har dusjet meg selv + vasket håret. Så nå blir det fred i heimen......... må vel kanskje lage meg litt lørdags-kos da...... jo - det må jeg! Men - bare til orientering - JEG KOMMER TILBAKE!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. mars 2003 #8 Skrevet 1. mars 2003 :oops: Hårsår eller?? Nå hadde jeg faktisk ikke deg i tankene da........ *kors på halsen* Jeg er ikke hårsår- men du vet selv at det var meg du hintet til så ikke skap deg. Det er stort sett bare jeg som pleier å annonsere at jeg blir borte fra KG en tid- dette er mest pga. at jeg får mye mail og PM med ulike spm. fra KG brukere. Milla
Usikker Skrevet 1. mars 2003 Forfatter #10 Skrevet 1. mars 2003 Scaaareee...... DU SKAL FÅ DEN FØRSTE OG STØRSTE BITEN DU........ tenk det a ........ varm eplekake m/krem! *slikker meg rundt munnen*
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2003 #11 Skrevet 1. mars 2003 Jeg er ikke hårsår- men du vet selv at det var meg du hintet til så ikke skap deg. Det er stort sett bare jeg som pleier å annonsere at jeg blir borte fra KG en tid- dette er mest pga. at jeg får mye mail og PM med ulike spm. fra KG brukere. Det er flere som har annonsert at de blir borte i det siste. F. eks. her eller her. Det er vel ikke nødvendig å få noia selv om usikker tuller litt.
Gjest care Skrevet 1. mars 2003 #12 Skrevet 1. mars 2003 Scaaareee...... DU SKAL FÅ DEN FØRSTE OG STØRSTE BITEN DU........ tenk det a ........ varm eplekake m/krem! *slikker meg rundt munnen* Susikker, nammmmm, nammmmm :kysse:
Gjest Donna Skrevet 1. mars 2003 #13 Skrevet 1. mars 2003 Jeg kan forstå at Milla tolker det slik hun gjør- for i den tråden det henvises til - så ble det en del tull med at man "hermet" og sa at man skulle gjøre ditt og datt og kom tilbake etterpå - ble også sagt mye om det at hun hadde startet tråden i det heletatt. Så selv om det da ikke var ment slik av deg Usikker - så forstår jeg hennes kommentar på det. Opplevde noe liknende selv da noen lagde en vri på en tråd jeg hadde - jeg tok det ille opp da ...ble litt lei meg ..trodde det var ment som erting - men det viste det seg at det ikke var (tror jeg da :o ) Hadde forrsten tenkt å bake i dag jeg også ...(vel tenkte å jukse litt da :oops: ...kjøpe slik pose med ferdig melblanding til boller - og til muffins - men så var de utsolgt ) ...så da ble det en pose med ferdige rosinboller for boller det ville jeg ha .....har ikke prøvd slik bollemelblandinger før - men jeg regner med at de er gode ....(?)
Usikker Skrevet 1. mars 2003 Forfatter #14 Skrevet 1. mars 2003 :o Uffda - åsså jeg som bare skulle skøye litt da ... :oops: Jeg hinta ikke til noen spesielle. Ja - jeg så Milla annonserte sitt fravær - men jeg har ikke giddet å følge med på den tråden. Gidder ikke å følge med på alle disse krangle-trådene jeg....... Ja - jeg har også sett andre "melde fra hvor de går" Men - som sagt - jeg ville bare ha det morro jeg da......... *trekker på skuldrene* SORRY! .....OG SÅ ER VI FERDIGE MED DENNE TRÅDEN!
Gjest Donna Skrevet 1. mars 2003 #15 Skrevet 1. mars 2003 Opp med hodet Usikker ....man kan ikke alltid få med seg alt .... Ha en fin kveld :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå