sebra Skrevet 9. april 2007 #21 Skrevet 9. april 2007 josh groban er en fantastisk sanger.han har en vakker stemme.
Rexina Skrevet 10. april 2007 #22 Skrevet 10. april 2007 Mannlig: Elton John, James Taylor, Freddie Mercury, Stephen Bishop, Lionel Richie Kvinnelig: Celine Dion, Maria Mena.
FlorenceNig Skrevet 10. april 2007 #23 Skrevet 10. april 2007 Mannlige: Eddie Vedder - Pearl Jam Leonard Cohen Nick Cave Kvinnelige: PJ Harvey Lauren Hill Marit Larsen
Gjest -eline- Skrevet 10. april 2007 #24 Skrevet 10. april 2007 Kvinnelig: Tori Amos også har Gunhild Sundli flott stemme. Mannlig: thja... Freddie Mercury, Sivert Høyem, Thomas Dybdahl, Bono, Lou Reed...
Gjest Talula Skrevet 10. april 2007 #25 Skrevet 10. april 2007 Å velge en er litt vanskelig, men dette er iallefall mine favoritter: Kvinnelige: Tori Amos, Kate Bush, Kari Bremnes, Emmylou Harris, K.D. Lang. Mannlige: Leonard Cohen, Nick Cave, Bruce Springsteen.
Sofia Skrevet 10. april 2007 #26 Skrevet 10. april 2007 Dette er vanskelig men jeg prøver meg: Mannlige: Morten Harket, Jan Werner Danielsen, George Michael, Chris Martin (Coldplay) Kvinnelige: Annie Lennox, Aretha Franklin, Stevie Nicks, SADE Vanskelig!
annamaria8 Skrevet 10. april 2007 #27 Skrevet 10. april 2007 M: Sivert Høyem er fantastisk K: Whitney Houston eller Celine Dion!! Forresten, dette er sikkert litt teit, men Ronan Keating har også nydelig stemme!
Imogen Skrevet 10. april 2007 #28 Skrevet 10. april 2007 Veldig vanskelig å velge én bare....men dette er noen av favorittene mine Mannlig; Rob Thomas (fra Matchbox Twenty), Peter Jöback, Jason Wade (fra Lifehouse), Chris Cornell, Bjørn Eidsvåg. Kvinnelig; Tori Amos, Sarah McLachlan.....og så kommer jeg visst ikke på fler akkurat nå
Gjest Frk Åberg Skrevet 10. april 2007 #29 Skrevet 10. april 2007 Mannlig: *Sivert Høyem *Bono *Thomas Dybdahl *Magnet Kvinnelig: *Tori Amos *Bjørk *Kate Bush *Kristin Asbjørnsen Vet jeg glemmer en del, men det er de store vokalistene jeg kommer på nå.
Quiet Skrevet 10. april 2007 #30 Skrevet 10. april 2007 Mannlige: - Joakim Berg - Michael Stipe - Magneten - Sivert Høyem - Brett Anderson - Damien Rice - Thomas Dybedahl - Chris Martin - Thom Yorke Kvinnelige var mer komplisert, men kanskje: - Alanis Morisette
gizmoo Skrevet 11. april 2007 #31 Skrevet 11. april 2007 James Hetfield er den beste mannlige hvertfall... Kvinnelig favoritt har jeg ikke....
Kattugla Skrevet 15. april 2007 #32 Skrevet 15. april 2007 Av de jeg kommer på akkurat nå... Nick Cave, David Bowie Emiliana Torrini
Lady Lovelylocks Skrevet 15. april 2007 #34 Skrevet 15. april 2007 (endret) Chris Cornell og Øystein Greni. PJ Harvey, Juliette Lewis og Maria Mena Endret 15. april 2007 av The Pink
Spire Skrevet 15. april 2007 #35 Skrevet 15. april 2007 (endret) Hmmm....vanskelig å velge én favoritt.... Kommer helt an på hvilken stemning jeg er i/vil være i. Hvis vi skal gå etter gåsehud-faktoren, så kan listen se noe slik ut: Mannlig: Kurt Nilsens stemme har gitt med (positive) frysninger helt siden første audition jeg så med han på Idol, og er helt klart høyt oppe på listen. Ellers er vokalisten i The Calling, Josh Groban og Damien Rice andre som jeg liker stemmen til. Kvinnelig: Ane Brun, Ida Maria (urørt-dama) og Pink er noen som gir meg gode frysninger. Endret 15. april 2007 av Spire
msmewissa Skrevet 15. april 2007 #36 Skrevet 15. april 2007 (endret) Jeg synes Christina Aguilera synger bra. Hun er ikke som Britney bare så dere vet det Mannlig så vil jeg kanskje si Robbie Williams, Freddie Mercury, Josh Groban Endret 15. april 2007 av msmewissa
Chans Skrevet 16. april 2007 #37 Skrevet 16. april 2007 Brody Dalle eller Beth Ditto. Mannlig er vanskelig, fordi nesten alle menn kan synge nokså fint. Det skal liksom en del til før en mannlig vokalist utmerker seg for min del. Damon Albarn, kanskje.
Murron Skrevet 17. april 2007 #38 Skrevet 17. april 2007 (endret) Det skifter litt, for blir litt lei av dem om de lager sanger jeg ikke liker men alanis morisette, whitney houston og susanne sundfør er gode. Menn: Freddy mercury såklart! + erik faber, morten harket, kurt`n, og michael buble.. Endret 17. april 2007 av Murron
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå