Gjest bada Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 (endret) Jeg synes at Chrissie Hynde er en fantastisk vokalist: Tøff, rett frem og med attitude. Av kvinner ellers liker jeg Bjørk, Kate Bush, Macy Gray og Amy Winehouse. Av menn vet jeg ikke helt, men David Bowie, Neil Young (selv om han har pipestemme), og selvfølgelig Sivert Høyem er blant favorittene. Og Bryan Ferry, og Michael Krohn. Morten Harket og Thomas Dybdahl er heller ikke verst. Hva er dine favorittvokalister? Endret 7. april 2007 av bada
Gjest Vampyra Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Det høres kanskje litt klisje ut men jeg elsker stemmen til Kurt Nilsen! Men kvinnelig... Klarer ikke å komme på noen favoritt akkurat nå...
Anglofil Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 (endret) Frank Sinatra er min favoritt innen mannlige vokalister, men liker også godt Nat King Cole, Elvis, Dean Martin, Jamie Cullum, Robbie Williams, Damien Rice, Elton John, Thomas Dybdahl, Sondre Lerche og Tim Christensen. Jewel er min favoritt innen kvinnelige vokalister, men jeg liker også godt Randy Crawford, Tracy Chapman, Marit Larsen, Lene Marlin, Shreyl Crow, Norah Jones, Eva Cassidy, Kate Bush og Ane Brun. Mvh Yvonne Endret 8. april 2007 av yvonne
Gjest DyneTryne Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Mannlig: Cedric Bixler-Zavala/Robert Plant/Mike Patton Kvinnelig: Ingen
Gjest Kermit Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Mannlig: Freddie Mercury! Ingen over, ingen ved siden av. Kvinnelig: Aretha Franklin.
Kylling Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 mannlig: Brett Anderson Sivert Høyem Morrissey kvinnelig: hmm.. Stina Nordenstam har kul stemme!
Grønn Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 (endret) Mannlig: Jeff Buckley og Antony Hegarty ligger høyt der oppe på toppen. Ellers er jeg veldig glad i Thomas Dybdahls stemme. Og Michael Stipe. Kvinnelig: Joni Mitchell og Björk. Endret 8. april 2007 av Grønn
Gjest *Fearchara* Skrevet 8. april 2007 #8 Skrevet 8. april 2007 Hmmm...mannelige må bli Kevin Max blandt mange andre, men hans stemme gir meg en god følelse i magen Kvinnelig, liker godt stemmen til Amy Winehouse, rå og soulaktig.
TheHairyToothfairy Skrevet 9. april 2007 #9 Skrevet 9. april 2007 Mannlig må nok bli Steve Earle og Espen Lind. To veldig foskjellige personer og stemmer, men de er vel det ypperste jeg vet av på hver sin kant. Kvinnelig må bli... ja.. hm.. vanskelig, gitt. Martina McBride bør vel tas med. Har lyst å si Rebecca Lynn Howard også. Tror jeg må komme tilbake på akkurat denne, tenketid kreves.
Meaty Skrevet 9. april 2007 #11 Skrevet 9. april 2007 Michael Stipe Sheryl Crow Begge disse har naturlige, flotte stemmer!
Gjest Tweek Skrevet 9. april 2007 #12 Skrevet 9. april 2007 Mannlig: Freddie Mercury! Ingen over, ingen ved siden av. ← Han er god da, men har så enormt overbitt at han sugler som fy når han synger
Gjest Nemlig Skrevet 9. april 2007 #13 Skrevet 9. april 2007 Michael Stipe ← Men han høres jo ut som en sau av og til! Elvis derimot....
Meaty Skrevet 9. april 2007 #14 Skrevet 9. april 2007 Men han høres jo ut som en sau av og til! Elvis derimot.... ← Tror du forveksler ham med Ed Kowalczyk, som prøver å høres ut som Stipe men ikke får det til.
Gjest Nemlig Skrevet 9. april 2007 #15 Skrevet 9. april 2007 Da har du ikke hørt "Everybody hurts" (eller - det har du jo såklart ettersom du er REM-fan). I den sangen er det komplett umulig å høre om det er en sau eller Michael Stipe som synger.
Hu i Svingen Skrevet 9. april 2007 #16 Skrevet 9. april 2007 Mannlig favorittvokalist sier seg jo selv da. Men kvinnelig? Lisa Ekdahl kanskje?
Gjest DyneTryne Skrevet 9. april 2007 #17 Skrevet 9. april 2007 Han er god da, men har så enormt overbitt at han sugler som fy når han synger ← Hva? Lever han igjen?
Gjest Tweek Skrevet 9. april 2007 #18 Skrevet 9. april 2007 Hvorfor sier det seg selv? Har jeg gått glipp av noe
Gjest DyneTryne Skrevet 9. april 2007 #19 Skrevet 9. april 2007 fordi han ER god og suglER og syngER? ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå