Gå til innhold

Player/PUA/Badboy

Fremhevede innlegg

Skrevet
Og hvorfor blir melk sur? Fordi DU glemmer å sette den inn i kjøleskapet igjen :) Tenk over den. Gjør det :)

Husk at reven aldri åpner før man banker på med trebeinet :)

God dag mann sa kjerringa, og tok økseskaftet over skulderen og gikk seg en tur rundt grøten etter vann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Håper du kødder. Hva er det å beundre? Glemte du ironiflagget?

Hvorfor beundre gutter som har en interesse av å "legge ned" mest mulig damer?

Jeg syter heldigvis ikke over dem, men har vært borti dem. Sur melk.

"beundre gutter som har en interesse av"

Det er da ikke det som menes. Beundring for menn som er rasende dyktige på å nedlegge damer. Om de er interessert eller ikke er irrelevant.

På samme måte som man beundrer idrettsutdøvere, mor theresa osv.

Gjest Frøken Titt
Skrevet
"beundre gutter som har en interesse av"

Det er da ikke det som menes. Beundring for menn som er rasende dyktige på å nedlegge damer. Om de er interessert eller ikke er irrelevant.

På samme måte som man beundrer idrettsutdøvere, mor theresa osv.

Jeg har forstått det poenget for lenge siden. Jeg bare resonnere rundt det.

Så i mens vi er i gang... så vil jeg ærlig innrømme at jeg ikke beundrer en mann som har denne holdningen. Det handler jo om selvrespekt ikke minst, så det å sammenligne dem med såpass store, og intelligente personer som har blitt kvalifisert som genier er å dra den for langt. :ler:

Nå vil vel du si at disse mennene er intelligente som klarer dette og at jeg ikke kan vite noe om dem, men kanskje det bare er så enkelt at noen damer dumper borti feil menn.

Hvem har vel ikke gjort det? De fleste lærer. :)

Jeg vet ikke hvor mange det har blitt skrevet om i historebøkene om menn som har lagt ned mange damer, joda Don Juan, Henrik den åttende og noen flere (Robbie Williams - PS: han kan jo synge i tillegg), men de hadde faktisk andre kvaliter enn bare et visa-kort og et påtatt glimt i øyet.

Gjest Gjest
Skrevet

I tråden "dama mi er en tøyte", hevder de fleste kvinner at det ikke er noe galt med kvinner som ligger med mange menn. Hvorfor hevder da så mange kvinner i denne og andre tråder at det er så mye galt med de mennene som ligger med mange damer?

Skrevet
I tråden "dama mi er en tøyte", hevder de fleste kvinner at det ikke er noe galt med kvinner som ligger med mange menn. Hvorfor hevder da så mange kvinner i denne og andre tråder at det er så mye galt med de mennene som ligger med mange damer?

Jeg har forsøkt å sette fingeren på denne dobbeltmoralen i årevis på dette forumet, men kvinner skriker høyt når noen forsøker å legge begrensninger på sine valg.

Gjest Nemlig
Skrevet (endret)

Det er bare bullshit. Det er en kjennsgjerning at kvinner med mange partnere blir betraktet som horer, mens menn med like mange partnere blir sett opp til av Valentino.

Endret av Nemlig
Gjest Gjest_Devin_*
Skrevet
Jeg har forstått det poenget for lenge siden. Jeg bare resonnere rundt det.

Så i mens vi er i gang... så vil jeg ærlig innrømme at jeg ikke beundrer en mann som har denne holdningen. Det handler jo om selvrespekt ikke minst, så det å sammenligne dem med såpass store, og intelligente personer som har blitt kvalifisert som genier er å dra den for langt.  :ler:

Nå vil vel du si at disse mennene er intelligente som klarer dette og at jeg ikke kan vite noe om dem, men kanskje det bare er så enkelt at noen damer dumper borti feil menn.

Hvem har vel ikke gjort det? De fleste lærer. :)

Jeg vet ikke hvor mange det har blitt skrevet om i historebøkene om menn som har lagt ned mange damer, joda Don Juan, Henrik den åttende og noen flere (Robbie Williams - PS: han kan jo synge i tillegg), men de hadde faktisk andre kvaliter enn bare et visa-kort og et påtatt glimt i øyet.

pssstt....

Du glemte jo den største av alle.

Selveste Giacomo Casanova.

Så tror jeg det dreier seg om å tiltrekke seg flest mulig attraktive kvinner. Tror nok ikke det er slik at det går sport i å "nedlegge flest mulig". Men det er nok et erobrer-element der et sted ja..

Gjest Gjest
Skrevet
Det er bare bullshit. Det er en kjennsgjerning at kvinner med mange partnere blir betraktet som horer, mens menn med like mange partnere blir sett opp til av Valentino.

Jeg sa ingenting om hvordan dette blir sett på i samfunnet. Jeg sa at kvinnene her på forumet hevder at det ikke er noe galt med kvinner som har mange partnere. Det gjør de i tråden "dama mi er en tøyte", les selv. Samtidig hevder de samme kvinnene at det er noe galt med menn med mange partnere i denne tråden. Det er ikke bulshit men noe du kan lese deg til i disse to trådene.

Gjest Nemlig
Skrevet

Nå tror jeg at denne tråden kom litt skjevt ut på grunn av trådstarters ordbruk (kjæresten min er en tøyte). Hadde han skrevet et litt mer balansert innlegg hvor han ikke hadde kommet med slike nedsettende benevnelser på dama si, er jeg sikker på at tråden ville sett veldig annerledes ut.

Gjest Frøken Titt
Skrevet (endret)
pssstt....

Du glemte jo den største av alle.

Selveste Giacomo Casanova.

Så tror jeg det dreier seg om å tiltrekke seg flest mulig attraktive kvinner. Tror nok ikke det er slik at det går sport i å "nedlegge flest mulig". Men det er nok et erobrer-element der et sted ja..

Ja, fy meg.

Men han hadde også andre store kvaliteter enn å ha sex med mange damer.

Det er jo det som er poenget mitt.

Ja, han ble kjent for sine erobringer, men også for andre ting. Hvis jeg ikke tar helt feil tipper jeg han dro mange snupper pga sitt inntellekt, sine vittige fantasier som han ville sette til livs eller hva det enn måtte være, og svært få badboys nå til dags tror jeg kommer til å bli skrevet om i historiebøkene fordi de kan dra fine damer og samtidig være intelligente. Det er jo gamle nyheter. (Jfr: Casanova).

Endret av Frøken Titt
Gjest Gjest_Devin_*
Skrevet

Det er vel ikke noe galt i at menn vil ha sex med flest mulige attraktive kvinner, er det?

ref. tidligere tråder.

Gjest Gjest
Skrevet

Næsj, forsåvidt. Men det er tydeligvis et problem hvis kvinner vil ha sex med flest mulige attraktive menn. Da er de horer.

Gjest Gjest_Devin_*
Skrevet
Næsj, forsåvidt. Men det er tydeligvis et problem hvis kvinner vil ha sex med flest mulige attraktive menn. Da er de horer.

synes du det?

Virker som det er flere damer som har hatt en "promiskuøs" fortid som likevel har funnet seg en mann som er glad i dem. Klart for noen er dette viktig, for andre ikke. Kanskje damer har andre krav som de velger ut ifra, som f.eks. sosial status?

Skrevet

Det er ikke noe galt med de gutta, men de blir bare automatisk kompismateriale for meg.

Jeg tenner på menn som vet hva de vil.

Skrevet

Hva er en player/badboy egentlig?

Er ikke det en som av en eller annen grunn har god tilgang på det andre kjønn, men nekter å binde seg til en, men derimot tar for seg av varene?

Isolert sett er jo ikke det galt, men det skaper jo misunnelse hos rivaler av samme kjønn og forbitrelse hos nedlagte "ofre" - berettiget eller ikke.

Gjest undrene
Skrevet

hva er en pua? jeg trodde jeg kunne alle termer jeg men tydligvis ikke....

Skrevet
hva er en pua? jeg trodde jeg kunne alle termer jeg men tydligvis ikke....

Pick-Up Artist.

(Det er forsåvidt raskere å spørre Google.)

Gjest Frøken Titt
Skrevet
(Det er forsåvidt raskere å spørre Google.)

'

Er det ikke lov å spørre om noe her inne lenger eller?

Den google greia begynner å bli oppbrukt. Jada, selvfølgelig skal man bruke den men man må da få kunne spørre her også uten at man skal få google eller søk slengt etter seg.

blah.

Skrevet

Det var ikke vondt ment fra min side, Frk. Titt, og jeg har heller ikke for vane å skrike "søk!". Jeg bare reagerte bittelitt på at noen gadd å skrive ut et innlegg, når de kunne tastet inn 3 bokstaver i Google-feltet sitt og fått svaret med en gang....

• 4 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Ler litt av de damene her inne som påstår de ikke kunne falt for noe slikt :-)

Han som skriver at disse mennene er ulike og vet mer om hvordan damer er skrudd sammen enn de gjør selv har helt rett.

Det har alltid vært klart for meg at det er en ganske enkel jobb å forføre mange damer ved ganske enkelt å fortelle dem det de vil høre.

De siste årene har dette fenomenet blitt satt i system og diskutert i bøker.

Personlig har jeg fått stillt min erobringstrang (rundt 20 holdt for meg)

uten å gidde å gå på akkord med meg selv.

Hvis dama liker meg for den jeg er : fint

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...