pusejenta Skrevet 7. april 2007 #1 Del Skrevet 7. april 2007 Kan dere definere hva bollemus er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2007 #2 Del Skrevet 7. april 2007 En bollemus har et "skamben", eller venusberg som står litt ut, og buer utover. Den syns godt når jenta har på seg truse/bikini og ligger eller står med samlede lår. Noen tror at det er bollemus når kjønnsleppene er tykke, men det er feil. Bollemusa "starter" øverst, der kjønnsleppene slutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2007 #3 Del Skrevet 8. april 2007 Kan dere definere hva bollemus er? ← En bollemus er en mus som står litt ut i en bue, ser ut som jenta har en halv bolle stukket ned i trusa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 8. april 2007 #4 Del Skrevet 8. april 2007 Noen tror at det er bollemus når kjønnsleppene er tykke, men det er feil. Bollemusa "starter" øverst, der kjønnsleppene slutter. ← Nei hør nå her, jeg bruker ordet bollemus slik jeg vil, og i mitt språk betyr det store, utstående ytre kjønnslepper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paladin Skrevet 8. april 2007 #5 Del Skrevet 8. april 2007 En bollemus er en mus som står litt ut i en bue, ser ut som jenta har en halv bolle stukket ned i trusa. ← På dansk betyr det vel noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2007 #6 Del Skrevet 9. april 2007 Nei hør nå her, jeg bruker ordet bollemus slik jeg vil, og i mitt språk betyr det store, utstående ytre kjønnslepper. ← Helt greit det, men da må du også erkjenne at du har din helt egne definisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 9. april 2007 #7 Del Skrevet 9. april 2007 «Du har ikke skikkelig bollemus før den synes gjennom bunaden» http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...64entry423064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå