Philippa Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Er det en parfyme som er deg? Som du bare MÅ ha? Selv brukte jeg J'adore i mange år. Hadde andre parfymer også, men falt alltid tilbake på den. I det siste har parfymesmaken endret seg, og jeg har blitt litt lei den selv om jeg fortsatt synes den lukter godt. Er for tiden på jakt etter nye parfymer (som alle parfymetrådene jeg har skrevet i det siste vitner om), og håper jeg finner en som er meg etterhvert.
Gjest Deception Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Jeg har ikke en parfyme som er "meg", men et par jeg alltid må ha tilgjengelige, er: Donna Karan Cashmere Mist Gucci Envy Narciso Rodriguez Jean Paul Gaulthier Classique DKNY Women (til sommerbruk)
chanell Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Jeg har en parfyme som jeg alltid må ha å det er Jean Paul Gultier classic (tror den skrives sånn), den har liksom vært meg i noen år og den passer meg veldig godt. Men nå har jeg hatt en lang pause hvor jeg mest har brukt andre parfymer, men jeg har den bestandig, å kommer alltid tibake til den i perioder.
Rosenrød Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 Jaipur fra Boucheron må jeg alltid ha, selv om jeg ikke bruker den så ofte.
Metis Skrevet 7. april 2007 #6 Skrevet 7. april 2007 (endret) Har alltid et utvalg forskjellige dufter, veldig avhengig av dagsform, klær, tid på døgnet og årstid. Men jeg har en som jeg alltid må ha i samlingen,og det er Chanels "Madamoiselle". Nydelig! Ellers kommer DK sin "Cashmere mist" på en god annenplass. Endret 7. april 2007 av Metis
Rexina Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 Jeg har to parfymer som er meg: Den ene er Escape fra Calvin Klein den lukter såå godt, og jeg har 1000 minner til den. Har brukt den fra jeg gikk i 7. klasse. Nå er jeg russ. Den andre er en helt ny favoritt som jeg plukka opp i høst, nemlig Euphoria fra Calvin Klein. Den passer meg skikkelig bra og jeg føler meg så rolig og behagelig i den. Sammen med parfymen over får jeg alltid komplimenter av at jeg lukter godt. Elsker de.
Gjest Vampyra Skrevet 8. april 2007 #8 Skrevet 8. april 2007 Jean Paul Gaultier Classique er den jeg MÅ ha i skapet. Den har jeg brukt i mange mange år, men har hatt en lang pause fra den nå. likevel trenger jeg muligheten til å kunne bruke den når jeg får lyst Ellers må jeg ha Georgio Armanis Aqua de Gio. En fantastisk lett og sommerlig parfyme som jeg bruker med jevne mellomrom hele sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå