Devana Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Jeg må nok en tur på tannlegevakta imorgen pga visdomstanna mi er så betent, men er det noen som har erfaringer derfra? Hvordan er tannlegene osv...?
Gjest Frysepulver Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Har ikke vært pasient der selv, men kjørte mamma dit i påsken i fjor (alle får vondt i høytidene ). Sinnsykt lang ventetid, barn prioriteres selv om de ikke ser ut til å ha så vondt - akkurat det er litt irriterende. Tannlegene er vel flinke tror jeg, de hjalp mamma godt ihvertfall
Gjest Frysepulver Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Nja, jeg var på tannlegevakta i fjor med ett av barna, og ble "prioritert" (fremdeles to timers ventetid), og det synes jeg ærlig talt er greit ettersom barnet kunne ha risikert å skadet de permanente tennene for alltid. Nå vet jeg ikke om det er et prinsipp at barn alltid går først- det er i så fall litt overdrevet. Men at barn blir tatt spesielt hensyn til dersom det er noe potensielt farlig, slik som det gjøres på den ordinære Legevakten, synes jeg virkelig er helt greit. Tannlegen var profesjonell og hyggelig. Ingen innsigelser på behandlingen. De sendte også rapport til den ordinære tannlegen, og oppfordring om å innkalle til senere kontroll. Veldig bra service (når vi først var kommet inn). NB. Pass på parkeringsvaktene på Tøyen Senter. De er onde mennesker ← Jeg synes det er helt bakvendt, på alle legevakter, at barn som så vidt snufser/har slått seg litt slipper inn før andre. Er da en like potensielt permanent skade for en voksen som et barn
Devana Skrevet 8. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2007 Nå har jeg vært der ihvertfall og det var hyggelig tannlege og grei prioritering. Var ikke så lang kø når jeg var der. Så nå sitter jeg her med bedøvd ansikt, siden han valgte å kutte opp betennelsen og putte antibiotika nedi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå