Polly Ester Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Jeg har trålet nettet og funnet ut (i hvert fall halvveis) at jeg vil ha N73 neste gang jeg skal kjøpe mobil (i juni) Noen her som har en sånn og kan fortelle om den? Jeg har lest flere tester på nettet og den får gode karakterer, men jeg er litt interessert i å høre fra noen som har brukt telefonen om hva de syns også, jeg... Og noen tanker rundt prisen? Tror dere den kommer til å falle litt i pris de neste to mnd? Er det ikke sånn at rundt sommerstider så er det kampanjer på mobiler, og tror dere denne kommer inn under der?
murray Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Hei, Amobil har en laaang tråd om denne modellen. Tråden finner du her.
TheHairyToothfairy Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Flere av kollegaene mine har den (jeg tror jobben fikk tilbud på den som jobbtelefon), og flere av disse telefonene er levert til reprasjon. Personalsjefen er klin umulig å få tak i fordi telefonen slår av samtaleoppkoblingen når du ringer til ham. Så, uten å ha prøvd den selv, så er jeg lite imponert. Klart, Nokia må være klar over dette selv, er sikkert en oppdatert versjon rett rundt svingen.
prescella Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 (endret) Er med i et pilotprosjekt til Telenor hvor vi har fått udelt N73. Mobilen har masse finesser,men det jeg bruker den til videoanrop,Wap,MSN,Sms,Mns,og til å ta bilder med. Kamera er veldig bra. Og det er en fin fin skjerm som er stor. Minus er at ofte tar det evigheter for å åpne opp sms eller bilder som er lagret på telefonen. Og må lade ca annen hver dag. Men når dette er sagt så syns jeg N73 er en diger telefon,liker egentlig ikke Nokia heller... Så planen er å gå "tilbake" til SE når jeg er ferdig med å delta i telenors pilotprosjekt... Endret 8. april 2007 av prescella
Polly Ester Skrevet 8. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2007 Takk for svar. Jeg leste over den tråden det var linket til over her, og der var det mange sider med venting, gitt... Jeg har fortsatt nesten to mnd før jeg kan kjøpe tlf pga bindingstid, så jeg har fortsatt tid til å bestemme meg eller ombestemme meg på både denne og andre tlf. Noen som andre anbefalinger på Nokia? - jeg må ha Nokia...
Prego Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 N95 tror jeg blir digg (kommer vel snart) - litt stor kanskje, men verdt det! Håper den fungerer som den skal, da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå