Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tilfeldigvis NRK på i bakgrunnen, og jeg kan bare fastslå at Barry Manilow må være tidenes verste artist. :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Er du sikker? Jeg trodde nemlig Rod Stewart tok den prisen.

Skrevet
Er du sikker? Jeg trodde nemlig Rod Stewart tok den prisen.

Tja, jeg synes at Barry Manilow er enda styggere, hvis det da overhodet er mulig å sammenligne. :legrine:

Skrevet

Og dessuten har jeg sett bedre artister på danskebåten.

Gjest Deception
Skrevet
Og dessuten har jeg sett bedre artister på danskebåten.

Jeg slo på tven nå, og der var Rod Stewart. :overrasket: Omvendt ønsketenking?:hoho:

Det gir meg flashbacks til en tur til Kanariøyene for et par år siden. Vi bodde dessverre litt for nært et hotell med "live underholdning", og fikk forpestet kveldene med spanske versjoner av "lys og varme". Trenger jeg å si at det ble lite sitting på verandaen på kveldstid?

Skrevet
Jeg slo på tven nå, og der var Rod Stewart. :overrasket: Omvendt ønsketenking?:hoho:

Det gir meg flashbacks til en tur til Kanariøyene for et par år siden. Vi bodde dessverre litt for nært et hotell med "live underholdning", og fikk forpestet kveldene med spanske versjoner av "lys og varme". Trenger jeg å si at det ble lite sitting på verandaen på kveldstid?

:overrasket: Det er ikke sant! :hoho:

Jeg kan forestille meg "lys og varme" på spansk, ja. For en horror-opplevelse! :legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...