Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er super fornøyd med Susan Posnick sin mineral foundation og concealer!! SUPER :hjerter: Også bruker jeg I.D sine øyenskygger, også veldig fornøyd =)

Hvilke Mineral makeup bruker dere? Og hva er deres favoritter og meninger =)

Artig å høre :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Jadis
Skrevet

Jeg bruker Glo og ID.

(Er det forresten noen som vet hvor man får kjøpt ID-foundation på nett nå for tiden?)

Jeg kan aldri bruke vanlig foundation igjen. :hjerte:

Skrevet

HAr brukt BE, men nå har jeg en ny favoritt i Lily LoLo. :)

Gjest Deception
Skrevet

Jeg er veldig glad i gloMinerals, både presset og løs, men kunne gjerne tenke meg å prøve for eksempel Youngblood eller Jane Iredale.

Skrevet

Har bare prøvd Id, og jeg er veldig fornøyd med det.

Skrevet

JADIS

Jeg bruker Glo og ID.

(Er det forresten noen som vet hvor man får kjøpt ID-foundation på nett nå for tiden?)

--www.Strawberrynet.com selger I.D makeup sinnsykt billig, selger jo sminke, parfyme og hudprodukter BILLIG! Også er frakt gratis!!! Har vært trofast kunde der i 6 år no, ALDRI noe tull :)

De selger jo f.eks I.D pudder/foundation der til UTROLIGE 146,- helt sinnsykt!!

http://us.strawberrynet.com/makeup.aspx?BrandId=658&goChar=B

Bare husk at det kan fort være utsolgt, pga at det har blitt så populært med mineral makeup, men de er veldig flinke å ta inn igjen. Så er du flink til å sjekke sidene deres får du tak i de produktene du vil ha :danse:

Bare husk å ikke bestille for mer enn 200,- for da må du også betale mva. Heller bestill mange ganger på rad ;) hihi

Gjest Jadis
Skrevet

Hjertelig takk! Jeg trodde vel de hadde tatt det ut siden jeg ikke fant det, og fikk lettere panikk.

Supert.

Skrevet

Jeg bruker pure lux, liker den veldig godt! ID sin reagerer jeg litt på grunnet bismuth ingrediensen. Har lyst å prøve Jane Iredale og Glo minerals!

Gjest Deception
Skrevet (endret)
Jeg bruker pure lux, liker den veldig godt! ID sin reagerer jeg litt på grunnet bismuth ingrediensen. Har lyst å prøve Jane Iredale og Glo minerals!

gloMinerals inneholder bismuth oxychloride, så hvis du reagerer på dette, bør du holde deg unna. Ang. JI vet jeg ikke, men mistanken er at foundation derfra også inneholder bismuth oxychloride.

Kiss Me Minerals (www.kissme.no) inneholder ikke bismuth, ifølge nettsiden.

Endret av Deception
Skrevet

Kanskje du kan bruke Susan Posnick da -->

SUSAN POSNICK COLORFLO

Dette er Susan Posnicks hovedprodukt. En helt fantastisk mineralsminke. Denne pudder-foundationen smelter inn i huden og får huden din til å se vakker og naturlig ut. Finnes i 13 herlige fargetoner. Se fargekartet for å finne din farge!

Dette er en helt unik pudderfoundation med solfaktor 26. Den smelter på huden og etterlater et helt naturlig resultat. Du får den i 13 deilige nyanser, og den har en praktisk påføringsmekanisme.

COLORFLO er laget av mineraler fra jord og hav, og beriket med Vitamin A og E

COLORFLO får huden til å gløde uten at den glinser, mykner ut fine linjer og jevner ut hudens ulike fargetoner. Kan også brukes som en bronzer.

COLORFLO hjelper huden med å bevare fuktigheten, hindrer opphoping av olje, er antibakteriell og passer for deg som sliter med allergier. Den er ren nok til å kunne brukes etter laser- eller kosmetisk kirurgisk.

COLORFLO er svettesikker og meget vannbestandig. Den er dessuten enkel å påføre. Med et høykonsentrert innhold av farge trenger man kun en liten mengde.

Er kjempe fornøyd værtfall =) jeg kjøpte min hos www.beautybasket.no i og med at det ble gratis frakt... Men den er litt dyr så spørrs om jeg går for I.D sin neste gang :ler:

Skrevet

Jeg bruker Glo og Kiss Me Minerals og er godt fornøyd med begge. Har også noen øyenskygger fra ID som jeg liker.

Skrevet

Jeg bruker Id foundation, men har veldig lyst til å prøve noen andre merker som har mineralsminke.. Men får ta det med tiden :)

Gjest *Fearchara*
Skrevet

Har bare forsøkt BE sin mineral makeup. Er rimelig fornøyd men syns det hadde vært spennende å forsøke noen av de andre også. Av og til stikker det litt i huden nemlig..

Skrevet

Jeg har iallefall skjønt at det finnes ufattelig mange merker på markedet. Selv har jeg Id. og en annen som heter True Minerals. Sistnevnte kjøpte jeg på Ebay, og den inneholder ikke Bismuth Oxychloride. Kjøpte et sett på 9 deler, store bokser, alt kom på rundt 200,- inkl. porto.

http://cgi.ebay.co.uk/9-pc-BARE-MAKEUP-w-K...oQQcmdZViewItem

Jeg ble ikke så fornøyd første gang jeg tok det på, så nærmest malt ut! Men det viste seg at jeg måtte bruke mindre av denne enn Id. Nå er jeg riktig sparsommelig med mengden, og er svært fornøyd med resultatet.

Gjest Advena
Skrevet

Litt OT: Hvilket mineralfoundation dekker best? Jeg bruker ID sitt, og er fornøyd med det, men føler jeg må påføre mange ganger for å få den dekkheten jeg vil ha.. :roll:

Gjest Frøken Titt
Skrevet (endret)

Mystisk

Jeg liker I.d sitt godt fordi den er god for fet hud.

I det siste har jeg brukt purelux sin pudderfoundation og tror den passer bedre for de med litt tørrere hud, bortsett fra foundationen whipped creme. Utrolig dekkevne. Veldig billig og. :)

Jeg har bare prøvd to, men purelux whipped wreme er veldig dekkende. Trenger ikke bruke dekkstift hvis jeg bruker den.

Endret av Frøken Titt
Gjest Advena
Skrevet

Frøken Titt: Takk for svar! Hvor kjøper du denne?

Skrevet

Jeg foretrekker Pure Lux foran I.D.

Skrevet
Mystisk

Jeg liker I.d sitt godt fordi den er god for fet hud.

I det siste har jeg brukt purelux sin pudderfoundation og tror den passer bedre for de med litt tørrere hud, bortsett fra foundationen whipped creme. Utrolig dekkevne. Veldig billig og. :)

Jeg har bare prøvd to, men purelux whipped wreme er veldig dekkende. Trenger ikke bruke dekkstift hvis jeg bruker den.

Jeg tar opp igjen denne tråden istedet for å lage en ny. Jeg vil gjerne prøve mineral foundation, men har forestilt meg at de dekker dårlig. Denne whipped creme høres jo bra ut, men jeg ville gjerne prøvd pudderfoundationen også.

Dekker id greit også, med noen "strøk"? Sitter makeupen lenge?

Skrevet

Den dekker så mye du ønsker......

Du "masserer" den inn i huden med sirkelbevegelser, og ta lite på kosten, for det er lite som skal til for at den dekker nok....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...