Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg kjøpte denne da den kom og ble utrolig skuffa. Jeg reagerte på den og den rant, ja alt var galt så den gikk rett i søpla. Men så bestemte jeg meg nå for å gi den en ny sjanse og det angrer jeg ikke på! HERREGUD for noen vipper jeg fikk! Den er helt fantastisk! Bedre enn YSL og alt som er! Love love love! :sminkedokke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bedre enn YSL og alt som er!

Nei, det synes jeg ikke. DiorShow er grei nok, men kan ikke sammenlignes med YSL Faux Cils når det gjelder volum. Men man har jo ulike behov da. Jeg har lange vipper, men trenger litt volum og da er YSL min klare favoritt. :)

Gjest Deception
Skrevet

Jeg er veldig glad i Diorshow vannfast, selv om den er langtfra vannfast. Men den er tynnere i konsistensen enn den vanlige Diorshowen, og gir lange, svarte vipper uten å klumpe.

Skrevet

Har tidligere brukt både Faux Cils og Diorshow tidligere, og vært fornøyd. Nå bruker jeg Hypnose, og den liker jeg enda bedre.

Skrevet

Dior sin vannfaste er jeg og fornøyd med, men kommer nok til å prøve faux cils neste gang. Klarer liksom ikke la være å prøve ut nye mascaraer. :rodme:

Gjest Borghild
Skrevet
Dior sin vannfaste er jeg og fornøyd med, men kommer nok til å prøve faux cils neste gang. Klarer liksom ikke la være å prøve ut nye mascaraer. :rodme:

Hehe akkurat det kjenner jeg til! Jeg må prøve alt som prøves kan! Selvom jeg har mine favoritter.

Skrevet

Jeg liker også å prøve nye maskaraer. En stund hadde jeg 5 oppbrukte diorshow maskaraer slengende, og nå bruker jeg Helena Rubinstein sin (ikke sååå imponert), så når jeg skal ut å fly til uken lurer jeg faktisk på om jeg skulle kjøpe meg en diorshow siden jeg ikke husker hvordan den er nå igjen.. eller prøve den nye til dior..

Gjest DyneTryne
Skrevet

Borghild DET var en fin avatar! Hvem lagde den? Hæ? :D

Skrevet
Har tidligere brukt både Faux Cils og Diorshow tidligere, og vært fornøyd. Nå bruker jeg Hypnose, og den liker jeg enda bedre.

Jeg er også veldig fornøyd med Hypnose fra Lancôme. Diorshow likte jeg ikke i det hele tatt. Børsten var ekkel, og den drysset. Men kanskje jeg skal gi den en ny sjanse?

Gjest Deception
Skrevet
Jeg er også veldig fornøyd med Hypnose fra Lancôme. Diorshow likte jeg ikke i det hele tatt. Børsten var ekkel, og den drysset. Men kanskje jeg skal gi den en ny sjanse?

Den vannfaste drysser null og niks, men kan sverte litt hvis du bruker fete kremer i ansiktet.

Skrevet
Den vannfaste drysser null og niks, men kan sverte litt hvis du bruker fete kremer i ansiktet.

Jeg liker ikke vannfaste mascaraer noe særlig, da jeg ikke har funnet noen makeup-fjernere for vannfast sminke som jeg liker. Har du noen å anbefale? :sjarmor:

Gjest Deception
Skrevet
Jeg liker ikke vannfaste mascaraer noe særlig, da jeg ikke har funnet noen makeup-fjernere for vannfast sminke som jeg liker. Har du noen å anbefale?  :sjarmor:

Tingen med Diorshow WP, er at den er et får i ulveklær. Altså ikke veldig vannfast, men mye bedre enn den vanlige Diorshowen. Av fjernere liker jeg YSL og Biotherm (begge tofase-fjernere), de fjerner til og med de vannfaste fra Lancome.

Gjest Frysepulver
Skrevet

Veldig glad i DiorShow jeg også!

Kjøpe vannfast for å bruke på jobben hvor jeg er mye utendørs, men synes den drysser så mye, i likhet med alle andre vannfaste jeg har prøvd

Skrevet
Av fjernere liker jeg YSL og Biotherm (begge tofase-fjernere), de fjerner til og med de vannfaste fra Lancome.

Da skal jeg prøve en av dem. De er av de få jeg ikke har prøvd før. :)

Gjest Borghild
Skrevet
Borghild DET var en fin avatar! Hvem lagde den? Hæ? :D

Eeeeeeeeeeh..... *rødme* :klø: tja si det... :eeeh: jeg trenger en engle-smiley! Kom med den NÅ moddiser! :ler:

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg liker den veldig godt. Min drysser ikke og gir et veldig naturlig resultat, noe jeg syns er viktig. Er ikke så opptatt av volum i hverdagen. Har også angst for klumper og veldig stive vipper (om det går an å skjønne hva jeg mener med det).

Nå skal det sies at jeg ikke har testet ut så mye annet, men er fornøyd likevel når jeg sammenligner med billigere maskarer jeg har prøvd.

Gjest Deception
Skrevet
Eeeeeeeeeeh..... *rødme*  :klø:  tja si det... :eeeh:  jeg trenger en engle-smiley! Kom med den NÅ moddiser! :ler:

Denne? :engel:

Gjest Borghild
Skrevet

Takk! Jeg er blind! Må sniklåne brilla til Dyne-Tryne! :ler:

Skrevet

diorshow er den eneste mascaraen jeg har funnet som faktisk gir vippene mine volum og som verken drysser eller forsvinner i løpet av dagen:)

er kjempefornøyd!!

jeg er ikke ute etter mascara som gir lengde, da jeg trenger mer fylde. Som regel lover mascara begge deler, men de som gir mest lengde bare drysser av og vippene blir ekle lange edderkoppaktig. Ser ikke pent ut eller naturlig liksom..

Gjest DyneTryne
Skrevet

What?!? ;D

Men til saken; Den er god den, men når den er halvbrukt, så får den et vakum-problem, og plutselig sitter hele innholdet fast på børsten etter den har sagt "fopp" når du åpner den. Helt umulig, har sikkert mistet en fjerdedel av den etter å prøve desperat å få den oppi igjen. Fres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...