LadyInRed Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Har sett at det er kommet en ny Mineral Weil som heter Tinted Mineral Weil, altså Mineral Weil bare med farge. Er det noen som har sett det i virkeligheten? Hvordan er fargen??
Rexina Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Føler meg litt dum nå, men hva er egentlig forskjellen på en weil og vanlig mineralfoundation?
Snasen Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Føler meg litt dum nå, men hva er egentlig forskjellen på en weil og vanlig mineralfoundation? ← Veil er til å matte ned huden. Så da tipper jeg den nye veilen er for å matte ned men som samtidig gir farge, men jeg vet jo ikke. Står det ikke noe om produktet da trådstarter?
LadyInRed Skrevet 7. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2007 Står det ikke noe om produktet da trådstarter? ← Nei, det står ikke noe. Og bilde pleier å lyve etter min mening. eg bruker medium beige i foundation f.eks, og bildet synes jeg IKKE ligner på det jeg har i skapet. derfor lurte jeg på om noen hadde tinted mineral weil og kunne si noe om fargen........
LadyInRed Skrevet 12. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2007 Har sett at det er kommet en ny Mineral Weil som heter Tinted Mineral Weil, altså Mineral Weil bare med farge. Er det noen som har sett det i virkeligheten? Hvordan er fargen?? ← ingen?
Ciara Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Jeg bestilte en tester på en slik for noen dager siden. Kan jeg deg beskjed når jeg har forsøkt
Gjest Frøken Titt Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 ingen? ← Det står at det er et veil med farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå