mamman06 Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Har lyst på en skikkelig god ansiktskrem. Har tendens til tørr hud, og er veldig sensitiv! Liker kremer som er litt fete, og som kjennes hele dagen, skikkelig god en
Rexina Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Hvis du har veldig sensitiv og tørr hud anbefaler jeg Aloe-nattkremen til Body Shop. Den er ikke veldig fet, men utrolig deilig, og uten parfyme, fargestoffer, parabener eller noe dårlige ingredienser. Den kan også brukes som dagkrem uten problemer
Gjest Meep Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Ansikts-og kropplotion fra A-derma fungerer ypperlig for meg med tørr og sensitiv hud. Holder huden fuktig hele dagen uten å være klissete eller glinsete. Rundt 150 kr for en ganske stor tube på apoteket.
Gjest *Tara* Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Jeg kjøper Vichy sin fuktighetskrem på apoteket ... Det er den beste kremen jeg har brukt til en såpass rimelig penge. Bruker nr. 2 - det er den feteste av dem. Etter at jeg begynte med den så har jeg aldri tørr hud i ansiktet lenger ..
Gjest LizT Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 Vita selger en som heter Lumene tender drops sensitive +. Den er kjempe god!
Nemesis Skrevet 7. april 2007 #6 Skrevet 7. april 2007 (endret) Jeg har falt litt for Exuviance sin dagkrem med solfaktor 15. Fundamental day fluid heter den vel. Er for tørr-sensitiv hud. Har planer om å kjøpe denne når jeg går tom for kremene til Dermalogica. Endret 7. april 2007 av Nemesis
lillesky Skrevet 7. april 2007 #7 Skrevet 7. april 2007 Hvis du har veldig sensitiv og tørr hud anbefaler jeg Aloe-nattkremen til Body Shop.← Jeg har bare dagkremen, men den gir meg for lite fuktighet, og jeg er ikke glad i fete kremer. Vita selger en som heter Lumene tender drops sensitive +. Den er kjempe god! ← Den er fet og god, men ikke for fet. Kjøpte den her om dagen.
Gjest Borghild Skrevet 8. april 2007 #8 Skrevet 8. april 2007 Jeg elsker moisture surge fra Clinique samt den gule dramaticly different fra Clinique. Total turnaround er også helt rå.
tekopp Skrevet 8. april 2007 #9 Skrevet 8. april 2007 Anbefaler også Aloe-kremen til Body Shop, den er utrolig bra! Men den er IKKE fet, da...
Gjest xanadu Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 Kan anbefale skin smoothing cream og intensive moisture balance fra dermalogica. Koster jo litt da men funker veldig bra på min tørre og sensitive hud (har f.eks lett for å få eksem så da jeg testet den sensitiv serien til body shop endte jeg opp med nupper og røde irriterte flekker i ansiktet). Kjøper som regel fra strawberynet. Et annet alternativ som jeg tyr til om vinteren er ansiktsoljer du bruker under fuktighetskrem. Decleor og Pevonia sine har jeg brukt med bra resultat.
Sukkersøta Skrevet 9. april 2007 #11 Skrevet 9. april 2007 Kan anbefale skin smoothing cream og intensive moisture balance fra dermalogica. ← Henger meg på dette. Har også tørr hud og har alltid hatt følelsen av at om ikke kremen er fet nok (at jeg kjenner den hele dagen) så funker det ikke Bruker produkter fra Dermalogica: Skin smoothing cream, skin hydrating booster samt peeling og noe rensemelk. Huden finnes ikke tørr lenger, selv om jeg ikke smører på med "fetkrem". de er dyre, men jeg ville ha anbefalt de. Ellers så har jo apoteket en del da, noe er nevnt. Apobase, A-derma, Avene, Decubal. Også har de den e eller a-vitamin kremen, den i krukke. Holder utrolig godt på fuktigheten hele dagen, huden blir myk uten å kjennes/se fet ut. Har du en tendens til å reagere på kremer og ellers andre ting, ville jeg droppet produkter med aloe vera og parfyme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå