Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har flyttet litt frem og tilbake, dette har resultert i at min selvangivelse ikke har kommet til rett adresse og har blitt sendt i retur. Hvordan får jeg tak i selvangivelsen min?

Surfet litt rundt på skatteetaten sine sider uten å bli mye klokere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste rådet jeg kan gi, er å ta kontakt med ligningskontoret tirsdag morgen, evt. møt opp personlig om du har mulighet. Jeg vil tro det er STOR trafikk på telefonen for tiden, så du kan sikkert spare deg mye venting og irritasjon ved å sende en epost i stedet. Jeg vet ikke hvor du bor, men om du går inn her http://www.skatteetaten.no/Templates/Fylke...&epslanguage=NO kan du velge fylke og deretter kommune, for så å klikke på "send epost". Så forklarer du problemet, oppgir personnr. og ny adresse, samt et telefonnr. de kan nå deg på om de trenger mer informasjon. De har visstnok en policy om at epost skal besvares samme dag (med mindre den kommer 5 min før de skal hjem, da).

Ligningskontor og folkeregister er stort sett samme kontor, så da får du ordnet alt på ett sted.

Lykke til!

Skrevet

Tusen tusen takk! Du reddet dagen min =)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ellers så ligger den elektronisk på Altinn.no. Du kan logge deg på med bruk av pinkoder fra skattekortet.

Skrevet

Takk for tips. Fant den på altinn.no nå =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...