Gjest Bodillen Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Pokker, ribba luktet ikke bra, og nå har vi ingen middag til i morgen! Og butikkene er stengt... Skulle likevel vært en tur på Nordby, men vet jo ikke om det er åpent der i morgen, siden det er 1. påskedag. Har vært inne på nettsiden deres, men det står ingenting om åpningstider i påsken. Noen som vet?
Gjest Frysepulver Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 (endret) Denne tråden bør vel flyttes til et annet og mer passende forum? Frysepulver - wannebe-moderator Endret 7. april 2007 av Frysepulver
Gjest Bodillen Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Denne tråden bør vel flyttes til et annet og mer passende forum? Frysepulver - wannebe-moderator ← Jammen, faen! Hvor da, liksom???? Personlig trenger jeg mat!!!
Gjest Frysepulver Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Jammen, faen! Hvor da, liksom???? Personlig trenger jeg mat!!! ← Du kan jo sende han jævla gubben bort på Shell for å kjøpe noe - takket være han fikk jeg lyst på boller da vi dro fra dere i går, men de var TOMME FOR BOLLER PÅ SHELL fordi den jævla jøden hadde kjøpt alle!!!
Gjest Bodillen Skrevet 7. april 2007 #6 Skrevet 7. april 2007 Du kan jo sende han jævla gubben bort på Shell for å kjøpe noe - takket være han fikk jeg lyst på boller da vi dro fra dere i går, men de var TOMME FOR BOLLER PÅ SHELL fordi den jævla jøden hadde kjøpt alle!!! ← Pass deg, ellers bruker jeg modereringsfunksjonen min på deg - kalle mannen min for jævla???
Gjest Frysepulver Skrevet 7. april 2007 #7 Skrevet 7. april 2007 Pass deg, ellers bruker jeg modereringsfunksjonen min på deg - kalle mannen min for jævla??? ← Du kan hilse han og si det ja! Stoppet på TRE bensinstasjoner på vei hjem, men INGEN hadde sånne boller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå