Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bodillen
Skrevet

Pokker, ribba luktet ikke bra, og nå har vi ingen middag til i morgen! Og butikkene er stengt...

Skulle likevel vært en tur på Nordby, men vet jo ikke om det er åpent der i morgen, siden det er 1. påskedag. Har vært inne på nettsiden deres, men det står ingenting om åpningstider i påsken.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Frysepulver
Skrevet (endret)

Denne tråden bør vel flyttes til et annet og mer passende forum?

Frysepulver - wannebe-moderator

Endret av Frysepulver
Gjest Bodillen
Skrevet
Denne tråden bør vel flyttes til et annet og mer passende forum?

Frysepulver - wannebe-moderator

Jammen, faen! Hvor da, liksom???? Personlig trenger jeg mat!!!

Gjest Frysepulver
Skrevet
Jammen, faen! Hvor da, liksom???? Personlig trenger jeg mat!!!

Du kan jo sende han jævla gubben bort på Shell for å kjøpe noe - takket være han fikk jeg lyst på boller da vi dro fra dere i går, men de var TOMME FOR BOLLER PÅ SHELL fordi den jævla jøden hadde kjøpt alle!!! :frustrert:

Skrevet

Joda, de har åpent som vanlig hele påsken.

Gjest Bodillen
Skrevet
Du kan jo sende han jævla gubben bort på Shell for å kjøpe noe - takket være han fikk jeg lyst på boller da vi dro fra dere i går, men de var TOMME FOR BOLLER PÅ SHELL fordi den jævla jøden hadde kjøpt alle!!!  :frustrert:

Pass deg, ellers bruker jeg modereringsfunksjonen min på deg - kalle mannen min for jævla???

Gjest Frysepulver
Skrevet
Pass deg, ellers bruker jeg modereringsfunksjonen min på deg - kalle mannen min for jævla???

Du kan hilse han og si det ja! Stoppet på TRE bensinstasjoner på vei hjem, men INGEN hadde sånne boller! :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...