Gå til innhold

Ingen aprilspøk!

Flying

Anbefalte innlegg

Jeg greier ikke helt å se for meg at du ser ut som en flodhest men ;) Sikker på du er kjempefin :)

Takk snilla! :) Kanskje ikke flodhelst, men skikkelig tjukke bolla feita dvask.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt tom i dag. Dagen starta bra, men med en gang jeg fikk satt meg på kontoret fikk jeg visst sovesyken.. :) Skikkelig trøttis, vondt i hodet og får ikke gjort så mye. Har et stort prosjektmøte på torsdag som krever en del forberedelser. Men klarer ikke å mobilisere nok krefter/motivasjon til å gjøre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde Siri Nilsen skulle motivere meg til å få gjort noe, men jeg bomma. Ble enda mere søvnig. :sukk:

Så du lyver i andre medier, hvor du skrev at hun funket godt til arbeidet? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du lyver i andre medier, hvor du skrev at hun funket godt til arbeidet? :fnise:

:fnise:

Ingen grunn til å føle seg forfulgt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Herreguuud så skummelt!!! For å være helt ærlig, så funka det i nøyaktig to sanger. Sååå ble jeg skikkelig trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sååååå umotivert for trening i kveld! Seriøst! Er egentlig generelt umotivert for alt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tatt en sjefsavgjørelse. Jeg dropper trening i kveld... Blæh. Reiser heller hjem og legger meg på sofaen med boka mi og litt smågodt. Fornød med meg selv nå ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:tommelopp:

*alltid tilhenger av lesing framfor trening* :fnise: Leser du noe spennende?

Hmm, spennende og spennende.. Didaktisk arbeid med Lyngnes, Rismark og Andersen.. :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...