Gå til innhold

Ingen aprilspøk!

Flying

Anbefalte innlegg

Ikke sant! Men i dag er jeg veldig glad for at det er denne jobben her jeg er på altså:) Kunne ikke byttet!

I går hadde jeg en super koselig skravle kveld med en venninne som har termin en uke etter meg. Gjett hva vi pratet om.. Endelig godt vi har noen å prate med, slik at andre "uskyldige" slipper alt dette. Ikke at jeg har så enormt behov for å prate om navn, nattesøvn, fødsel, permisjon osv altså, men noe skal jo ut.. Så koselig at vi har permisjon samtidig og at begge venter jenter. I kveld er det yoga igjen, så da får vi tøyd litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag er jeg 22+5 og 66.5 kg. Dvs. opp 5.5 kg. Tror det er ganske greit jeg. Føler at jeg har en ganske fin mage nå. Merker ingenting av vann i kroppen, strekkmerker eller åreknuter. Så egentlig veldig happy med det.

På bim står det nå at barnet er levedyktig utenfor livmoren. Det er jo helt utrolig.. Håper jeg slipper å sjekke ut det. Er ikke akkurat klar for at frøkna skal komme enda:)

Er så glad for at jeg så i god form. Til nå er dette svangerskapet en kopi av det første. Utenom de kvalme ukene da. Ellers så mener jeg å huske at magen min var spissere og høyere opp sist. Liksom litt finere og mer struttende. Nå er den litt mer neppå og "dvask". Rart det er så forskjell på jente og gutte mage.

Endret av Flying
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var oppom hos sjølvaste sjefen i dag og pratet litt. Nevnte at jeg muligens kjenner litt bekkengreier og at jeg hadde tenkt å trene litt for å forebygge. Det syntes han var en bra innvestering og jeg har derfor fått lov til å trene på dagtid i arbeidstiden. Toppers!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrigering 12 JOBBuker til permisjon.. :)

Nå satt jeg lent over pc'n og plutselig fikk jeg et så hardt spark i ribbeina at jeg måtte sette meg bakover i kontorstolen. Thihi, tøft:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiden flyr jo :) gleder meg til formen er litt bedre jeg også :) magen min var også akkurat slik du sier når jenta kom ;)

Det spørs hvordan magen din former seg nå da;) Gi deg selv et par uker, så er du i bra form igjen du også! Det blir deilig!

Denne uka har jeg overgått meg selv. Mandag var det trening, i går kveld var det yoga og i dag startet jeg med corebar. Føles godt! Mange sier at man skal ta det med ro hvis en kjenner det i bekkenet. For min del er jeg MYE bedre ved bevegelse og trening. Håper jeg blir like flink neste uke og neste uke og neste uke og neste uke også.

Det er så deilig å være i så god form! Jeg har masse energi, ingen plager og trives godt om dagen. Nesten så jeg har lyst til å være gravid en gang til.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror ikke du skal få ut vesla før du begynner å planlegge nummer tre? Det får være grenser til utålmodighet... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg trekker det tilbake! Angra egentlig før jeg hadde tenkt tanken ferdig. Nei, tror det blir eftig med to også jeg.. Hehe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner i uke 24 i dag. 66.1 kg. Dvs. Opp 5.1 kg. Ok det.

Fiiiin form.

Vokna halv seks i natt at jeg hadde så vondt i magen. Skikkelig rar smerte. Liksom kvalm øverst oppe i magen. Hjalp å masere. Mye som skjer der sikkert. JM på mandag.

Lille *S* er så skjønn!!! :rodmer: Han er så reflektert og god og snill. Får nesten vondt av han noen ganger. Han er så forståelsesfull og positiv. Stresser jeg om morgenen og sier litt irritert at kle på deg da! Da sier han Jada mamma, jeg skal prøve å være rask. Han er såååå herlig!

Her om dagen så han månen som var på tur opp bak åsen ved barnehagen. Da sa han: Mamma se! Det er jesus som er ute med lommelykta si!! Jeg: jaha, tror du det? Han: Ja, jeg vet det! Hvordan klarer han det? Jeg: Hmm, litt usikker jeg. Jeg tror det er månen jeg. Han: Det EEER jesus mamma! Han finnes over aaaalt! Det sa presten. Jeg: Hmm, ja.. Hvis du tror det så. Jeg tror fortsatt det er månen. Han: Helt oppgitt: Åhh, mamma da...

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt en nydelig helg! Badeland med gutta boys på lørdag, akedag med baking av boller og besøk i går ettermiddag. Skulle egentlig til JM i dag, men ble fikk en telefon på fredag at hun er sykemeldt i minst tre uker.. Så jeg fikk beskjed om å ta kontakt med fastlegen for oppfølging. Nedtur... Har en skjønn fastlege, men har mye heller lyst til å gå til kontroll hos JM. Blir liksom hen helt annen prat. Ellers så har jeg de siste dagene følte meg mye tyngre. Ting går litt tregere nå. Blir fortere andpusten, vanskeligere å bøye seg ned, og får liksom ikke pustet som normalt. Æsj.. Ikke så stas med stor mage i dag. Føler meg mer som en flodhest, enn fin gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat investert en time på trening. Var litt tyngre det også i dag. Var lagt fra alle øvelsene jeg kunne gjøre skikkelig. Men deilig å røre seg. Instruktøren som også er fysioterapeut skal tenke ut noen alternative øvelser for meg til neste gang. Vil så nødig slutte treningen ettersom jeg er i bra form. Må bare tenke litt nytt:) Magen har blitt stor altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres likt ut som mi frøken.. Skjønt jeg føler hun blir mer og mer aktiv, hun har vært mye våken sålangt idag iallfall. (dvs. kanskje de snur seg litt og sparker selv når de sover også!)

Bevegelser er :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...