Gå til innhold

Ingen aprilspøk!

Flying

Anbefalte innlegg

Næmmen hei, så morsomt! Gratulerer!

Nå er jeg usikker på om du kjenner til meg med dette nicket. Jeg var med helt fra starten i jenteligaen, og nicket jeg hadde da var ganske langt og begynte på Da...

Åhhhh, så koselig!!!! Heeeei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leeer: Her er kopi fra et innlegg skrevet 10 mai 2007 - 15:23

Jeg har opplevd noe merkelig i det siste. Som oftest har jeg tyggis i munnen. Nå i det siste så kan jeg bare tygge i 20-30 minutter på en tyggis før jeg blir skikkelig kvalm. Nesten så jeg brekker meg. Da må tyggisen ut før neste tygg, ellers så går det galt. Hm, lurer på om jeg kan kalle det ett symptom jeg.

------------------------------------------------

Akkurat slik er det nå også. Jeg brekker meg etter noen minutter med tyggisen i munnen. Definitivt et symtom jeg hadde glemt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag var jeg hos min overkoselige fastlege. Hun ble så ivrig og glad at hun bestilte time hos JM med en gang. Var der i dag. Ettersom jeg er 9+1 i dag, synes jeg egentig det var alt for tidlig. Får jo ikke lyttet etter hjertelyden engang.. Men fikk nå en trivelig bla bla prat da.. Ny time hos jm om fire uker. Alt for lenge å vente på hjerelyden, men sånn er det bare.. Formen er fin, men fortsatt kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søren, skulle så gjerne hatt en UL jeg. Så kjedelig å fortelle "hele verden" om graviditeten, hvis det ikke er noe.. Kan jo ikke vente heeeelt til uke 18 heller.. Eller kan jeg...Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å bestille en privat da vel?

Jeg ringte min faste gynekolog jeg, og da betalte jeg bare 75 kroner, siden jeg allerede var kunde :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men jeg må jo kjøre noen mil jeg da vet du.. Synes det er litt drøyt å betale 1200 for det. Må da være mulig å "lure" jm til å ta en sjekk her? Lyve på meg noen vonde tanker..

Tredje dagen uten kvalme! Yuhuu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, er ikke det. Må til byen din.

Men skal på UL i dag. Wææææh, grugleder meg! Tenk om, eller tenk om ikke. Wæææææh!

Har ikke vært spes kvalm de siste dagene. Deilig:) Tror kanskje jeg skal få lurt meg på trening igjen i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, det gikk bra i dag. Så det LILLE nurket for første gang. Så og så... Jeg så vel egentlig en hvit prikk, på en sort bakgrunn.. Og det skal vistnokk være den bitte lille babyen min :rodmer:

Går inn i uke 11 i dag, så dette går egentlig fort. Ikke kvalm i dag heller. Bare bittelitt på kvelden. Har endelig vært på trening igjen. Det føltes bra:)

Hjemme med Lille S i dag. Feber og vondt i hele kroppen. Synes han har vært mye syk i det siste. Det har vært falsk krupp, ørebetennelse og nå dette.. Slik er det med høst og barnehage. Har egentlig ikke tid til dette, men ettersom mannen hadde en uke sist er det liksom min tur. Litt kjipt ettersom jeg kombinerer den nye jobben og den gamle et par uker til. Liksom litt travelt. Men har ikke valg da. Kan jo ikke sende en febersyk gutt i barnehagen, selv om paracet funker som bare rakker'n. :) Nå er jeg alt for mett, nydusja og sliten. Finne senga nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurraaaa for vellykket UL :klemmer: Ikke for det, du virker jo superolig, ikke som slik hysterisk kvinnemenneske som jeg er de første tre månedene :gjeiper:

Så bra at kvalmen begynner å avta litt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde en prat med pedagogisk leder til lille S i går. Han blir 4 år i november og sliter litt med noen ord og lyder. Han har et stort ordforråd og veldig god språkforståelse og prater som bare det. Problemet er at det ikke er så lett for alle andre å skjønne hva han sier. Jeg og resten av familien forstår jo alt. Det samme gjelder de som jobber i bhagen. Men ikke alltid de andre barna forstår. Jeg er så redd for at selvfølelsen skal få en knekk og at han skal bli inneslutta og stille. Han har mange venner og er svært utadvent. Jeg er så redd for at andre barn skal begynne å bemerke det.. Snakket med barnehagen for å se på muligheten til at PP kan kobles inn. Synes det er greit å få en vurdering av en logoped så tidlig som mulig. Vi øver på bokstaver, alfabetet, ord og lyder og da går det greit. Men han klarer ikke å putte lydene og bokstavene inn i ordet etterpå. Vondt å se at han tar seg skikkelig på tak for å få det riktig, så går det ikke. Gode snille gutten min. Håper at det kommer på plass rimelig raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går seg helt sikkert til :klemmer: Men hjelp fra logoped er sikkert ikke det dummeste, jeg hadde hvertfall nytte av det da jeg var liten (R er en vanskelig bokstav...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig ofte så går det seg til av seg selv. Men det er alltid lurt å sjekke ut PP-tjenesten og om de kan hjelpe. :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...