Jerle Skrevet 6. november 2008 #1661 Skrevet 6. november 2008 Selv om du var der før du gikk ut i permisjon, så har du nå lille S. i tillegg. Derfor kan det være du kommer dit raskere. For dårlig samvittighet ovenfor hjemmet og en stor arbeidsmengde på jobb er ikke verdens beste kombinasjon. Kanskje du bør være flinkere til å faktisk utføre 80% jobb og ikke 100% jobb på 80% tid? Føler med deg! Og jeg husker de første mnd etter jeg begynte å jobbe igjen, de var tøffe! Men det, som det meste annet, går seg til med tiden. Det kan være at du fortsatt "lider" under overgangen til å jobbe igjen, mens hjertet ditt helst skulle vært hjemme hos S.
angelou Skrevet 7. november 2008 #1662 Skrevet 7. november 2008 Har det litt på samme måten som deg, og har rett og slett begynt å søke nye jobber, jeg ser at dette går ikke lenger. Jeg synes jobben min er storveies, men de evner bare ikke å tilrettelegge for at jeg har fått en ny familiesituasjon, og ikke kan jobbe flere timer overtid om dagen. Eller, det er feil å si at de ikke evner, for de prøver, men vi er for få folk. Og så tror jeg at vi må flinkere til å sette ned foten for oss selv, og tenke litt egositisk også, det er faktisk ingen andre som gjør det for oss.
Amadea Skrevet 7. november 2008 #1664 Skrevet 7. november 2008 Hei du! Lenge siden jeg har vaert innom her. Håper det går bra med deg! Har ikke fått lest så mye, men ble det vanskelig å kombinere jobben din med baby? Håper det ordner seg for dere!
angelou Skrevet 28. november 2008 #1666 Skrevet 28. november 2008 Gratulerer med overstått og så er det jo snart bursdagsfeiring hos dere også
Annie Skrevet 29. november 2008 #1667 Skrevet 29. november 2008 Gratulerer med dagen til lille S :blåse:
Flying Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #1668 Skrevet 1. desember 2008 Hjertelig takk!! Har hatt en fantastisk helg! Lille S er som en sol og ganske fornøyd med oppmerksomheten han fikk i bhagen på fredag og hjemme nå i helga..
loffen Skrevet 1. desember 2008 #1669 Skrevet 1. desember 2008 (endret) GRATULERER MED 1 ÅRS-DAGEN!!! Endret 1. desember 2008 av loffen
kisskissbangbang Skrevet 15. april 2009 #1672 Skrevet 15. april 2009 Nå har jeg brukt noe av de tre siste dagene på å lese gjennom hele dagboka di, og jøss for en tid du har vært igjennom! Fantastisk å få lese hele historien, fra graviditetstester til etterårsdag. Nydelig skrevet. Tenkte bare å legge igjen et spor etter meg, jeg. Så håper jeg dere har det bra alle tre:)
Flying Skrevet 1. september 2009 Forfatter #1673 Skrevet 1. september 2009 Så koselig at det har vært folk her! Jeg har vært litt bissy den siste tiden (året..) hehe.. Men skal prøve å oppdatere litt her nå en dag! Alt står bare bra til med alle tre!
Daria Skrevet 1. september 2009 #1675 Skrevet 1. september 2009 Kjørte forbi deg i helga -midt på natta, selvfølgelig
Flying Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #1677 Skrevet 6. oktober 2009 Kjørte forbi deg i helga -midt på natta, selvfølgelig Åh så kos at du tenkte på meg! Håper du tuta;)
Daria Skrevet 6. oktober 2009 #1678 Skrevet 6. oktober 2009 Det burde jeg selvfølgelig ha bedt bussjåføren om å gjøre...
angelou Skrevet 7. oktober 2009 #1679 Skrevet 7. oktober 2009 Gratulerer med ny jobb forresten *har observert deg i avisa*
Flying Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #1680 Skrevet 8. oktober 2009 Gratulerer med ny jobb forresten *har observert deg i avisa* Takk takk angelou!! Thihi har du sett meg? Så gøy da:) Håper det er bra med dere!! Stor klem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå