Gå til innhold

Ingen aprilspøk!

Flying

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Hvordan går det med deg, lillegutt og storegutt?

Planlegger dere bryllup? :-D Vi har innmarri mange gjester. Men det blir koselig tror jeg! :)

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har det så bra, jeg har det så bra, trallaaa lalaaaalalaaaaaaaaaaaaa! *syng med*

Alt er egentlig bare så fint. Eneste negative er at dagene går så alt for fort!!!

Lille *S* er en eneste stor solstråle om dagen. Skjønner ikke hvorddan det går an å være så fantastisk positiv og blid som han er. Han sover godt, spiser godt, ler høyt og er bare verdens hærligste!! Er sååååå glad i han. Skjønner ikke hvordan dette skal bli jeg. Denne følelsen kan da ikke bare vokse seg sterkere og sterkere. Den ekspoderer jo snart.. Thihi...

Så er jeg jo rimelig glad i han derre pappa'n til lille *S* også da.

:rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme:

Men jeg har en stor bekymring.. Hvordan skal jeg "overleve" å begynne å jobbe igjen? Da må jeg jo være fra han hele dagen da.. Jaja.. Går seg vel til:)

Bare litt over en uke til vi reiser til France. Æ glær mæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Koselig å höre at det står så bra til med dere!

Det er vel fortsatt en stund til du skal begynne å jobbe? Så når den tid kommer savner du sikkert å vaere litt mere sammen med voksne igjen, hehe.

God ferie! Hvor lenge blir dere i la France? Samme stedet som i fjor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kos å se deg! :klemmer: Håper du har det bra også. Du har vel alt under kontroll du?:)

Vi blir i la France i to uker. Blir super bra!

I dag har lille *S* vinket!!!!!!! Bestemor skulle gå igjen rett før leggetid og da kom plutselig den lille hånda opp. Helt stiv og rak, men ikke tvil om at den beveget seg opp og ned. Han ble litt ivrig og han vinket seg igjennom siste pupping.. Hehe.. Sååå gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil! :ler: Han var gravalvorlig og dypt konsentrert. Kom ikke så mye som ett lite smil.

Håper alt står bra til med dere også! Lenge siden jeg har "sett" deg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinking er ingen lett sak nei. Skjønner godt at han måtte konsentrere seg og ikke smile samtidig. Han er jo tross alt av hankjønnet :fnise:

Kos dere i Frankrike!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dallandra
Uten tvil! :ler: Han var gravalvorlig og dypt konsentrert. Kom ikke så mye som ett lite smil.

Håper alt står bra til med dere også! Lenge siden jeg har "sett" deg nå!

Synes jeg ser ham. :ler:

Bare vent, om 5 år, mens du ligger med ryggen til i nabosenga og holder rundt lillebror som ikke er helt klar for å sove, så kommer det: "Mamma, rompa di er svær!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: For en kommentar!!!

I dag er snuskedusken vår 7 mnd! :hoppe:

Hatt en super helg! På fredag hadde jeg jenteparty. 10 stk på ost, kjeks og vin. Det tok litt av.. Var i seng halv fire og var litt "trøtt".. Sambo og lille *S* lå hos svigers. Han var en drøm. Hadde sovet så godt i reisesenga si på gutterommet til sambo.. Goingene mine! Var helt supert å vokne opp alene hjemme på lørdag.. Jeg var hos frisøren og ble så fornøyd altså. Klipte meg myyye. Skikkelig godt var det. Ellers så er lille *S* bare blid og blid og blid.. Har sluttet og spise om natta og mamma'n er meget happy. Han våkner kl 4 og skal ha smokken ett par ganger. That's it.. Sover til halv åtte, får mat og sover til ni.. Livet er helt greit.. :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så glad jeg er i lille *S*!!!

..Måtte bare få det ut..

Endret av Flying
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flink du er til å gjøre ting på egenhånd og overlate ansvaret til mannen forresten *imponert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...