Gå til innhold

Ingen aprilspøk!


Flying

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var på 6 ukers kontroll for en stund siden og der ble det ikke gjort noe som helst. Legen lurte på om jeg hadde det bra, så var vi ferdige.. Etterpå så angret jeg på at jeg ikke spurte litt rundt prevensjon. Var sikker på at hun kom til å si noe om det jeg. Har ikke begynt med noe enda jeg. Lurer på om jeg kan ta de samme p-pillene som jeg gjorde før.. Men så sier søster at jeg ikke skal det mens jeg ammer.. Hmm, lurer på hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er vel avholdne om dere ikke skal ha et nytt barn med en gang??? :dåne:

Endret av Annie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på 6 ukers kontroll for en stund siden og der ble det ikke gjort noe som helst. Legen lurte på om jeg hadde det bra, så var vi ferdige.. Etterpå så angret jeg på at jeg ikke spurte litt rundt prevensjon. Var sikker på at hun kom til å si noe om det jeg. Har ikke begynt med noe enda jeg. Lurer på om jeg kan ta de samme p-pillene som jeg gjorde før.. Men så sier søster at jeg ikke skal det mens jeg ammer.. Hmm, lurer på hva jeg skal gjøre.

Du kan ta minipiller eller Cerazette, ikke vanlige p-piller. Jeg har fått satt inn hormonspiral, ingen planer om ny knert med det første ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er vel avholdne om dere ikke skal ha et nytt barn med en gang??? :dåne:

Annie -moralens vokter? :ler:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annie -moralens vokster? :ler:

Er det en som ikke bare passer på den gjennomgående moralen, men også sørger for at den vokser :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annie -moralens vokter? :ler:

Selvfølgelig! :engel:

Eller hun vokser (som ved bruk av voks) moralen, slik at det bare blir umoral igjen..

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ingen flere barn her med det første nei!

Kanskje hormonspiral er tingen.. Men æsj, det høres så vondt ut.. Er det noe en vanlig lege setter inn eller? Kanskje bedre med den minipilla... Søren, må jo snart få fiksa noe.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valge minipilla. Vet heller ikke om jeg vil ha spiral.

Bare vær oppmerksom på at du kan få problemer med blødninger på Cerazette (som jeg bruker). Jeg har ikke hatt det altså, men vet at mange plages med det. Håper jeg har vært en av de heldige som ikke kommer til å få mensen også, det hadde vært digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan ikke ta vanlige p-piller når du ammer. Jeg har ei minipille som heter Concludag, og den funker fint for meg. Vi skal heller ikke ha en til med det første, men det blir ikke så lenge uansett, så da var det tingen. Jeg tok den før jeg ble gravid også, hadde ingen blødninger annet enn mensen, og heller ingen andre bivirkninger. Må jo passe på å ta dem på samme tidspunkt hver dag da, er ikke mer enn 3 timers slingringsmonn, men det er ikke noe problem. Ble ikke gravid på de 7 årene jeg brukte dem før han ble født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Annie: Ta en titt inne på facebook da og se på en som er glad i å bade:)

HELLEDUSSEN FOR EN HJERTEKNUSER!!! :rødme: Så vakre bilder som var tatt hos fotografen!! Vil ha en sånn jeg også.... (eller jeg vil jo egentlig ikke det lengre, men ha en å låne når jeg vil kanskje... :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, han er så søt atte. Skal bare ha de der inne bitte litt slik at noen slekninger får se han. Er ikke så glad i å legge ut bilder der inne. Men nå er han jo så liten enda. Da går det liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...