Gjest Reka Skrevet 22. februar 2008 #1441 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Masse lykke til med dåp i helgen! Håper det blir bra og at alt går strålende Endret 22. februar 2008 av Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 23. februar 2008 #1442 Del Skrevet 23. februar 2008 Så koselig det höres ut! Jeg er glad for å höre at det står bra til med dere! Lykke til med barnedåp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. februar 2008 #1443 Del Skrevet 23. februar 2008 En super rask oppdatering: Har det kjempe, kjempe, kjempe, kjempe bra! Kan vel egentlig ikke beskrive hvor fantastisk flott alt er om dagen. Han er så utrolig god. Han er en drøm. Sover veldig mye. Hele natten og lange økter om dagen. Er blid som en sol, prater og bare nyter livet. Vi fyller dagene med babysvømming (som han elsker!), trening, barselgruppe, trilling og kosing. Livet er herlig dere.. I helgen er det barnedåp. Vi skal ha middagen borte, men kaffe og kaker hjemme. Så i morgen skal vi vaske og ordne litt her. Jeg er i fin form. Tilbake til den "gamle meg". Har fått tatt litt sol, vært hos frisøren og føler meg faktisk fresh igjen. Ingen sak med en slik gullgutt. Han gråter nesten ikke han. Og gjør han det så er det fordi han er sulten eller trett. Får ikke oppdatert i noen dagbøker nå. Skulle bare inn å betale en regning og ble så glad når jeg så at Annie savnet meg. En stor klem til dere alle som er innom. FLYING!!! :juhu: Så herlig med en liten oppdatering fra deg! Prinsen høres helt skjønn ut! :rødme: Hadde vært morsomt med et lite treff og du er i "nærheten". Vil treffe igjen deg og ikke minst treffe det lille vidunderet Kos dere med barnedåp i helgen. Får håpe det ikke blir for mye styr for dere og Prinsen. Og selvfølgelig savner jeg deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. februar 2008 #1444 Del Skrevet 23. februar 2008 Så herlig det høres ut alt sammen! Lykke til med dåpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 23. februar 2008 #1445 Del Skrevet 23. februar 2008 Det høres jo nesten fristende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. februar 2008 #1446 Del Skrevet 23. februar 2008 Det høres jo nesten fristende ut! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 24. februar 2008 #1447 Del Skrevet 24. februar 2008 :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. februar 2008 #1448 Del Skrevet 24. februar 2008 Det høres jo nesten fristende ut! Kan virkelig anbefales ja Så herlig å høre at alt går så bra, og at dere koser dere sånn. Masse lykke til med barnedåpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. februar 2008 #1449 Del Skrevet 24. februar 2008 Tipper Flying, Mannen og Prinsen er slitne nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. februar 2008 #1450 Del Skrevet 24. februar 2008 Håper alt har gått bra, og at dere fikk en minnerik dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. februar 2008 #1451 Del Skrevet 25. februar 2008 Håper dåpsdagen var hyggelig, gratulerer med nydøpt nurk Det høres jo nesten fristende ut! Jeg har niese med kolikk -det frister ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. februar 2008 #1452 Del Skrevet 25. februar 2008 Så koselig med en oppdatering fra deg, høres ut som du koser deg like mye som vi gjør :rødme: Håper dere hadde en fin dåpsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1453 Del Skrevet 26. februar 2008 Jaaa vi koser oss! :rødme: Dåpen er vel gjennomført og det ble en veldig fin dag. Snuppen sov for det meste i kirken. Det var fire dåpsbarn og de tre andre gråt og gråt og gråt.. Hehe, vi var så stolte atte. Han sov under hele middagen og kaffen. Vi måtte nesten vekke han for å gjøre unna fotograferingen vi. Han for fra fang til fang og sjarmerte alle i senk. Blid som en sol. Han fikk masse fine gaver. Det overrasket meg egentlig. Trodde at det var vanskelig å kjøpe gave til gutter jeg. Men her var det mye kreativt. Super gøy. I dag har vi vært på 3 mnd kontroll. Han er en stor og flott gutt.. Han var 62.5 cm lang og hele 6675. Hehe! Ettersom babysvømmingen startet i ettermiddag så fikk jeg utsatt vaksinene til i morgen. Vet jo ikke om han kommer til å reagere, men kjedelig hvis vi ikke hadde kommet oss av gårde på bading. Så i morgen kl 11 skal lillegutt stikkes. Stakkars liten.. Men det går nok bra. Får bare sitte klar med puppen.. Ellers så er han veldig grei å legge om kvelden. Sovner momentant. Han legger seg vanligvis mellom halv ni og ni. I kveld var kl åtte.. Tror han ble litt sliten av badinga i dag. Han er våken en eller to ganger om natta for å spise. Men sovner igjen i senga si med en gang han er ferdig med puppen. Han våkner kl 8 om morgenen. Da vekkes jeg av babling. Han er så utrolig blid altså. Vet ikke helt hvem han er lik der.. Ingen av oss er så kvikke om morgenen.. Nå ligger jeg på sofaen, spiser kick og surfer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. februar 2008 #1454 Del Skrevet 27. februar 2008 Skjønner ikke hva dere har gjort for å få en så snill unge... :klø: Men heldige er dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #1455 Del Skrevet 27. februar 2008 Det kan du jammen si! Han var våken kl 2 og 6 for å få mat og han sooooover eeendaaaaaaaa! Hehe, nå hører jeg han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. februar 2008 #1456 Del Skrevet 27. februar 2008 Så herlig :rødme: Invitasjon i bloggen min forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #1457 Del Skrevet 27. februar 2008 Åh, så gøy! Tusen takk! Det hadde vært super koselig altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. februar 2008 #1458 Del Skrevet 27. februar 2008 Ta med Prinsen og kom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. februar 2008 #1459 Del Skrevet 27. februar 2008 Skjønner ikke hva dere har gjort for å få en så snill unge... :klø: Men heldige er dere!! Nei han høres helt utrolig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #1460 Del Skrevet 27. februar 2008 Han er faktisk rett og slett helt utrolig. Det sier jeg ikke fordi han er min sønn altså. Hadde sagt det uansett. Han er kjempe snill og rolig. Nå i ettermiddag fikk han feber og var survete etter vaksinen. Han lå på fanget og peip som en liten kattunge.. Hehe.. Var litt søt og slapp stakkar. Han la seg halv ni og sovna med en gang. Så nå sover han det sikkert av seg. Vi skal på trilletur/barseltreff i morgen kl 11. Er så super sosial om dagen. Slenger meg med på alt som skjer. Aldri hatt det så travlet jeg.. Hehe.. Nå må jeg sette meg ned å søke barnehageplass. Skal vel i barnehage fra november. Svigers kommer heldigvis til å ta han ett par dager. Så har både jeg og sambo en dag hver med hjemmekontor, så det ordner seg på ett vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg