Gå til innhold

Ingen aprilspøk!


Flying

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper det går greit i begravelse i dag! :klem:

Og at den lille er snill gutt i dag som han skal ha barnevakt. Det er han nok helt sikkert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hatt så kjempe lyst til å være på nett om dagen jeg. Bruker heller tiden med lille prinsen. Vi har det helt supert om dagen. Han er så utrolig god altså! Han er fortsatt rolig og grei. Veldig snill liten kar. Eller liten og liten.. Han har blitt en skikkelig godgutt. Rund og fin.. Hehe.. Tror kanskje han er litt stor for alderen.. Veide han i dag og da var han 6400. Gleder meg til jeg skal på helsestasjonen igjen. Jeg synes ting forandrer seg dag for dag. Han er utrolig oppvakt. Følger oss med blikket, studerer både oss, hendene sine og alt rundt seg. Han smiler konstant, babler og ler. Herregud, så stort dette er. Jeg får ikke nok av han. Savner han til og med når han sover.. Etter pupping på natten kan jeg bli liggende en hel time uten å få sove. Jeg bare ser og ser og ser.. Nå legger han seg kl 21.30 om kvelde. Ligger gjerne våken en time før han sovner. Men ingen gråting. Nesten vondt å gå fra han. Han ligger der så tålmodig og ser på oss med de runde, fine øynene sine. Får vi blikk kontakt så spytter han smokker og kommer med verdens nydeligste smil! Ikke lett å være fornuftig mamma og la han få ligge til han sovner da nei.. Han er fortsatt våken noen ganger om natta for å få mat. Men han sovner alltid fra. Fra i natt skal jeg ikke være så snar med å ta han opp. Jeg skal heller prøve med smokken. Bare tull at han skal spise så ofte. Hver 4.time får klare seg. Så vi får se hvordan det går i natt.. Han står opp kl 9, halv ti og sovner igjen ute i vognen ved 12 tiden. Går litt opp og ned, men sover som oftest fortsatt veldig godt på dagen. Strever nesten med å få tid til å kose under gymmen..

Har forresten begynt på trening igjen. Begynte forrige mandag. Utrolig deilig. Det er mor/barn trening. Det er ett kurs som går over 8 uker. Det er litt kondisjon, mage, rygg og masse knipe øvelser. Veldig greit å få møte andre i samme situasjon. Kurset er for oss som fødte vinteren 2007. Så alle som er der er på samme alder. Etter en times trening spiser alle lunsj sammen. Veldig sosialt og trivelig. Min lille sussebass har sovet gjennom treningene så langt. Var litt stressa første gangen.. Men han ligger i vognen sin bakerst i salen og sover sin søteste søvn. Ellers så har pappa'n funnet "sine" måter for å få kontakt med lillegutt på. Guttaboys koser seg kjempe mye. Vi er helt tussete om dagen vi!! Utrolig godt å oppdage at det finnes viktigere ting i livet enn jobb…

På torsdag får vi besøk av kusina mi og familien.. De kommer med sønnen på 7 mnd og dattera på 3 år.. De skal være fra torsdag til søndag.. Jeg synes det er litt lenge og merker at jeg ikke er klar for så mye action som det vil medføre.. De bor i en annen kant av landet og er her veldig sjeldent. Vi må derfor regne med at besteforeldre, tanter og onkler kommer for å hilse på.. Får bare samle litt krefter og være positive.. Fort gjort at jeg kan bli litt blæh.. I morgen skal jeg skifte på sengene på gjesterommene, vaske litt i 2.etg og ta gjestebadet. Det som nesten er verst er maten.. Jeg orker ikke tanken på å lage frokost, lunsj, middag, kvelds for hele hurven.. Men det er det heller ingen som forventer altså. Bare jeg som egentlig liker å ha alt i orden når vi først har besøk. Men nå skal vi bare ta det som det kommer.

Nå skal jeg surfe litt før jeg skal spise en liten skive. Sambo er borte på møte denne uken, så jeg er alene. Trist som faen.. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi bestilt og planlagt dåpen. Har bestemt oss for å ha det på en restaurant. Der er det så fint. De har ett lokale som passer helt perfekt til våre 20 gjester. Vi har bestilt filet oscar med poteter til hovedrett og hjemmelaget karamellpudding og kaffe til dessert. Ettersom restauranten ligger bare 200 mtr fra huset vårt, så velger vi å servere kaker hjemme. Tror det blir kjempe koselig. Mens vi spiser middag kommer to tanter av meg for å koke kaffe, sette fram kaker, pynte bord og ordne i stand alt hjemme. Greit med hjelp, slik at vi slipper å stresse med det selv. Vi synes det blir litt koseligere å ha kaffe og kaker hjemme. Har renset dåpskjolen. Låner av søstra mi. Den er kjempe fin! Stakkars lille prinsen som skal ha kjole.. Hehe.. Blir så søt atte. Søster skal bære og svogeren min skal ta av luva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå må jeg vel snart legge meg. Ikke trøtt i det hele tatt. Men ettersom jeg er i koma om natta når snuppen min våkner, så kan det være greit å få litt søvn..

Har forresten vært så utrolig sløv med å få ordna barnerommet jeg.. Alle er helt oppgitt over meg som enda ikke har satt det i stand.. Men han skal jo ikke ligge der helt enda.. Har jo kjøpt ny seng, madrass, dyne og satt inn der. Og ettersom alt er helt nymalt og nytt så er det jo ganske fint i seg selv.. Selv om det kanskje er litt sterilt da. Vegrer meg for å henge opp noe på veggene. Vil nødig ødelegge de nye fine veggene våre.. :fnise: Jeg fant noen kjempe fine gardiner i går. Skal få de sydd. Når de kommer opp så kan jeg plassere noen bamser her og der så er jeg sikker på at det blir så fint så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Den ene kvelden jeg surrer inne på KG så er det INGEN her..

Nå fikk jeg plutselig en "redd-jeg-har-gått-glipp-av-noe-følelse". Greit hvis noen tar ansvar og oppdaterer meg!

Savner ligaen jeg nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ER HER NÅ!!! :vinke:

Så herlig at Prinsen er så snill. Skjønner godt at det er vanskelig å gå fra han når han skal legge seg, og ligger og smiler og ser på dere... :rødme: Når skal han døpes forresten? Kan evt ta det på mail eller PM om du ikke vil røpe det her. (at du ikke vil si det til meg er ikke et alternativ :ler: )

Skjønner forresten godt at du gruer deg til besøk av 4 stk i såpass mange dager. Dere får legge det opp til at dere lager middagene sammen, men at de kan spise når de er sultne selv. (vet at det ikke funker i praksis.. ) De kommer vel ikke for å få oppdisking hele tiden?

Mailboksen min er forresten åpen for bombadering av bilder av Prinsen ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Så koselig å lese om hvor godt dere har det, blir aldeles myk i hjertet av skildringene dine.

Håper helgen går lettere enn du frykter, du får gjøre det klart for dem at du ikke orker å være perfekt vertinne og at de får føle seg som hjemme. Hvis du vil handle inn og ha mat i hus og under kontroll så kan du jo bare skrive en handleliste og sende dem i butikken for deg. :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei! Høres ut som om dere har det kjempekoselig! :) Gutta våre er omtrent like store nå :) Min plugg har stagnert litt i vektoppgangen, så han er rundt 6,4 kg han også. Men han har strukket seg veldig i det siste, så han er ikke så valkete lenger :ler:

Blir sikkert kjempekoselig med dåp! Vi har ikke rukket å tenke så langt enda. Blir vel dåp til våren en gang, tenker jeg.

Så heldig dere er som får ham til å sovne selv. Her er det fremdeles en utopi langt i det fjerne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at du vil heller stirre på gutten din en på en pc skjerm :fnise:

Høres litt slitsomt med så mye familie på 4 dager. Og det med barn også. Barn er kjempehyggelige men 3 åringer krever en del oppmerksomhet. Jeg forstår godt at du tenker at det blir slitsom selv om det ikke forventes noe av deg. Bare det å være hyggelig og føre samtaler og være tilgjengelig hele tiden kan være slitsom. Forhåpentligvis så går det mye bedre enn du tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det høres ut som du storkoser deg! :-D

Skjønner godt at det ikk er lett å gå fra ham når ahn ligger og ser på dere, spytter ut smokken og smiler. :rødme:

Håper det ikke blir for slitsomt med besøket! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En super rask oppdatering:

Har det kjempe, kjempe, kjempe, kjempe bra! Kan vel egentlig ikke beskrive hvor fantastisk flott alt er om dagen. Han er så utrolig god. Han er en drøm. Sover veldig mye. Hele natten og lange økter om dagen. Er blid som en sol, prater og bare nyter livet. Vi fyller dagene med babysvømming (som han elsker!), trening, barselgruppe, trilling og kosing. Livet er herlig dere.. :)

I helgen er det barnedåp. Vi skal ha middagen borte, men kaffe og kaker hjemme. Så i morgen skal vi vaske og ordne litt her. Jeg er i fin form. Tilbake til den "gamle meg". Har fått tatt litt sol, vært hos frisøren og føler meg faktisk fresh igjen. Ingen sak med en slik gullgutt. Han gråter nesten ikke han. Og gjør han det så er det fordi han er sulten eller trett.

Får ikke oppdatert i noen dagbøker nå. Skulle bare inn å betale en regning og ble så glad når jeg så at Annie savnet meg. :)

En stor klem til dere alle som er innom. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...