Gå til innhold

Ingen aprilspøk!


Flying

Anbefalte innlegg

Når vi prøver å roe de små så lukter de jo bare mat, ikke rart de ikke blir rolige da vettu :)

Men det høres da ut som dere koser dere masse, også så lenge han sover da :overrasket:

Må være kjempedeilig.

Ha en strålende helg vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her funker det mye bedre at andre roer han enn meg, fordi når jeg prøver blir han bare urolig å begynner å gape etter mat. Heldige du som har mamma`n din ikke så langt unna.Jeg skal hjem ei uke på vinterferie og gleder meg masse, da har mamma fri og kan avlaste meg litt :)

God helg vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEEEEEEEI! SKREV SÅÅÅ MYE, SÅ BLE DET BORTE!!!

Nå må jeg nesten gråte en skvett.. Blæh! Prøver igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en kjempe fin helg! Jeg tror vi har verdens beste, peneste og snilleste lille gutt.. :rødme: Han er så utorlig fornøyd. Det er så rart å se at en så liten tass klarer å føle velvære. Og at han til de grader klarer å formidle det til oss. Han har begynt å bable og smile. Favoritt stedet er badet. Der er han i sitt ess. De gangene han er urolig på kvelden kan vi bare gå inn der. Da stopper han helt opp. Han studerer oss grundig før verdens største smil kommer! I dag har både jeg og pappa'n fått mange i de få periodene han er våken. Som han sover altså! Han sto opp kl 11 i dag tidlig. Da legger han seg igjen kl 13 og sover i fem timer. Det som er så deilig er at han sovner hvor som helst. Han kan sove ute i vogna, på fanget eller i sofaen. Og når han først sover så sover han hardt. Da kan vi kle på/kle av/putte han i bilen/være på besøk/ha besøk, uten at han våkner. Kjempe godt! Han er våken litt på ettermiddagen før det er en ny 3-timers økt med søvn. Når han våkner da så er det alltid badetid. Da er både han og vi i himmelen! Han nyter det! Pappa'n har begynt med baby massasje og det er bare helt toppers. I dag skulle jeg prøve. Vi var over en time på badet og koste oss kjempe mye. Nå sover han i kurven sin på rommet mens mamma'n ser på tv, surfer og spiser litt. Pappa'n er borte på jobb og er ikke hjemme før på fredag. Trist! Han var så lei seg når han reiste i kveld. Han føler han går glipp av så mye. Men jammen koser de seg når de først er sammen. Jeg er så forelsket e de to guttene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så heldige dere er! Og ja, han er utrolig søt :rødme:

Huset så kjempefint ut!

Gleder meg til vi skal til Spania i februar :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så deilig er at han sovner hvor som helst. Han kan sove ute i vogna, på fanget eller i sofaen. Og når han først sover så sover han hardt. Da kan vi kle på/kle av/putte han i bilen/være på besøk/ha besøk, uten at han våkner.

:fnise: Et slikt sovehjerte ønsker jeg meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske snuppa også kunne sovne overalt, og sove så tung som gutten din. Men hun er veldig snill selv om hun ikke er så glad i å sove på dagtid da.

Høres ut som dere storkoser dere alle tre :rødme:

Deilig med ferie da :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten bestilt oss ferieturen for i sommer. Vi reiser hit: http://www.villa208.com/ sammen med to vennepar. Vi gleder oss kjempe mye. Da er gullet 8 mnd, så det blir perfekt med en liten frankrike tur da.

Det der så virkelig, virkelig flott ut! En sånn ferie ønsker jeg også meg! Men i sommer blir det nytt kjøkken istedet for ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo bare litt lekkert ut der dere skal feriere da :sjenert: Vi bestemte oss ifjor for at vi ikke skulle på noen ferie iår vi, bare på familiebeøk rundt omkring, men vi angrer begge to nå, så vi får se :fnise:

Så heldig du er som har en gutt som sovner overalt, det gjør ikke vår, men han er nå grom likevel da :) Men når han først sovner, så kan vi gjøre hva som helst i rundt han uten at han våkner, heldigvis :)

Håper du koser deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ferieturen virker deilig. Kunen godt tenke meg litt ferie nå. Dra til syden en uke og bare kose meg. Det hadde vært noe.

Men vi er sånne som planlegger ferie 2 uker før vi skal ha ferie. Vi vet aldri hva vi skal i ferien før like før. Og da er det ikke alltid at vi får reise der hvor vi har lyst. Mye som er booket da.

Vi har ikke snakket om ferie ennå. Vi får se hvordan tiden blir med en baby i huset før vi bestemmer oss for noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det lenge siden jeg har vært! Har vært så pc-lei om dagen. Det gir meg skikkelig "jobb følelse" hver gang jeg slår den på. Så nå har jeg hatt en liten pause.

At det skulle bli så stort, fantastisk, utrolig og meningsfylt å få en liten baby hadde jeg strengt tatt ikke trodd. Må bare oppleves for å vite hvordan følelsen er. Den lille vennen vår er så god og snill at jeg får nesten vondt av han. Han sover, smiler, babler, spiser og bare koser seg! Han legger seg uten problemer, sover fra kl 23 til 04.30. Får litt mat og sover til 8. Da spiser han igjen og sover til 10. Om dagen har han en skikkelig sove økt i vognen sin fra 12-16. Nå er jeg ikke i tvil om at det helsesøster sa om at søvn avler søvn. Ingen vits i å prøve å holde han våken om dagen, for å få han til å sove om natten nei. Da blir han bare overtrøtt og det er ikke godt.

Han er en veldig våken liten krabat. Han forandrer seg dag for dag og det er så utrolig gøy å følge med utviklingen som går i en forrykende fart! Han er liksom ingen spebaby lenger. Bare en god og runn "skikkelig" baby. Jeg kan bare kose og kose og kose han!

Ellers så har vi hatt en veldig trist uke. Har vært hos mamma'n min fra tirsdag til i går. Vi fikk en tragisk beskjed om at fetteren min på 21 år hadde tatt livet sitt. Det har vært mye følelser og spørsmål. Jeg får så vondt av å se hvordan besteforeldrene mine har det. Tante og onkel har jeg ikke pratet med enda. De er helt i sjokk og har mer enn nok med seg selv for tiden. Dødsannonsen sto i avisa i dag og det var nesten ikke før jeg så den at det gikk opp for meg. Han var utrolig kjekk, ressurssterk, hadde mange venner og alt var "perfekt"… Faren er psykolog og moren er lege. Han hadde alle forutsetninger til å få god hjelp og oppføliging. Men det var ikke nok.

Begravelsen er på tirsdag. Gruver meg kjempe mye! Da skal lillegutt ha barnepike hele dagen.. Det blir spennende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han legger seg uten problemer, sover fra kl 23 til 04.30. Får litt mat og sover til 8. Da spiser han igjen og sover til 10. Om dagen har han en skikkelig sove økt i vognen sin fra 12-16. Nå er jeg ikke i tvil om at det helsesøster sa om at søvn avler søvn. Ingen vits i å prøve å holde han våken om dagen, for å få han til å sove om natten nei. Da blir han bare overtrøtt og det er ikke godt.

Han er en veldig våken liten krabat.

Her var det noe som kræsja... :fnise: Han sover jo hele tiden, hvordan kan han da være våken?? :ler: (

skjønte dog hva du mente

;) )

Så kjedelig med fetteren din. Har ikke så mye å si, men vil gi deg en :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, jeg så annonsa jeg også. Han var visst kamerat med søstra til en venn av oss, og så var det fetteren din, uff - kondolerer. Det er så ufattelig meningsløst, kan ikke forestille meg hvor langt nede man må være for ikke å se noen annen utvei.

:klemmer: sendes din vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...