Gå til innhold

Ingen aprilspøk!


Flying

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bilen var strøken og kjempe fin den. God å kjøre og veldig grei. Så jeg kjøpte den jeg.. Kom litt brått på, men happy.. Så nå må jeg bare selge den jeg har.

Nå fikk jeg sååå lyst på pølse i brød og lompe at jeg gleder meg til middag.. Små gleder.. Så blir det en deilig tv kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny-gammel bil da, det gikk jo fort :)

Det snødde faktisk her i går når vi var i kirken :overrasket:

Men det ble med en byge da, så det la seg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny bil :gratulerer:

Det virket som en impulsiv kjøp. Viste du at du ville ha den bilen?

Jeg bruker veldig langt tid når store ting skal kjøpes. Er så redd for å gjøre dårlig handel, at jeg sikker bruker mer tid enn nødvendig på å bestemme meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pratet akkurat med sambo nå. Han er der som du er angelou. Hørte at det ikke snødde der. Men her har det lavet ned i hele dag her.. Har faktisk kommet ganske mye. Satser på at svigers snart kommer og måker litt. :fnise:

Jeg har tenkt til å kjøpe en passat eller en BMW stasjonsvogn. Har aldri kjørt BMW før og har liksom aldri vært favoritten min.. Men alle sier at det er bra kjørekomfort osv.. Er jo litt kresen jeg da.. Men har funnet en veldig fin en som skal testen i dag. Den er jo god og romslig bak. Audien vår er faktisk litt trang for vognen.. Men det funker..

Derfor kjøpte vi A6.....

Gratulere med ny-gammel bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det bra!!!!!:)

Sover godt om natta, ordner og styrer litt på dagen, jobber litt innimellom, men tar det helt med ro.

Har pakket både bagen min, stelleveska til babyen, klær og kokt smokk.. Så nå er det bare å vente.

Har ikke fått vann i kroppen og har ikke lagt på meg den siste uka. Er veldig fornøyd med det.

Trives faktisk bra nå. Men er kjempe spent. Jeg tenker mye på hvordan han ser ut, hvem han ligner på, hvordan han blir og hvordan dette kommer til å bli for oss. Prøver å plananlegge julen litt, men har funnet ut at vi nok kommer til å ta ting som de kommer. Ingen stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vasket litt klær og ryddet over alt. Tørket støv og gulv. Hver kveld ordner jeg og rydder. Skal liksom være "klar" hvis det skjer noe.. Blir vel tre lange uker.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vasket litt klær og ryddet over alt. Tørket støv og gulv. Hver kveld ordner jeg og rydder. Skal liksom være "klar" hvis det skjer noe.. Blir vel tre lange uker.. :fnise:

Sånn var jeg siste måneden før fødsel også....mannen kalte meg bare for "vaskeballen" sin :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vasket litt klær og ryddet over alt. Tørket støv og gulv. Hver kveld ordner jeg og rydder. Skal liksom være "klar" hvis det skjer noe.. Blir vel tre lange uker.. :fnise:

Det er sånn det skal være det! :klemmer:

Sånn var jeg siste måneden før fødsel også....mannen kalte meg bare for "vaskeballen" sin :fnise:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg vasket litt klær og ryddet over alt. Tørket støv og gulv. Hver kveld ordner jeg og rydder. Skal liksom være "klar" hvis det skjer noe.. Blir vel tre lange uker.. :fnise:

Vi fødte 14 dager før termin, kom litt overraskende på ja :fnise: Så ikke man vet aldri! Vi hadde heldigvis hatt besøk dagen før, så her var det helt strøøøøkent da vi kom hjem fra sykehuset, egentlig litt flaks :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det også strøkent før jeg dro til sykehuset.

Allikevel mente tydeligvis svigermor at det ikke var strøkent nok, så hun hadde vært hjemme hos oss og vasket en hel dag før vi kom hjem...:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vasket litt klær og ryddet over alt. Tørket støv og gulv. Hver kveld ordner jeg og rydder. Skal liksom være "klar" hvis det skjer noe.. Blir vel tre lange uker.. :fnise:

:fnise:

Sånn var jeg siste måneden før fødsel også....mannen kalte meg bare for "vaskeballen" sin :fnise:

:hoho:

Men Flying, du må ha sladris!!!! Vi må vite når, vekt, kjønn osv FØR du er på nett igjen!!! :regler:

Endret av Annie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...