Gå til innhold

Ingen aprilspøk!

Flying

Anbefalte innlegg

..jeg tror at jeg har bestemt meg.. :sjenert: Nå fikk jeg plutselig ett innfall av usikkerhet igjen skjønner du..

Men nei, jeg tor jeg har det ja! Jo, jeg har det!

Åh, det var godt ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jordmor har helt rett! Det er det beste både for deg og lilleprinsen at du sykmelder deg nå! dere to er viktigst, ikke jobben. Nå må dere lade opp til fødselen!

:klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe vingling her nå :rope: Nå marsjerer du ned til jobb i morgen med sykmelding i hånd, og med GOD samvittighet!

Nattainatt - klem fra "prøverå værestreng" - angelou

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringte legekontoret i dag tidlig. De sa at det ikke var nødvendig at jeg kom bort, da dette var en så grei sak. Legen min ringer kl 14.30 for å ta en liten prat, så det er i orden. Nå gjenstår det bare å pakke ned kontoret og varsle sjefen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du sykemelder deg, og jordmora di har jo helt rett i det hun sier :)

Nå skal du senke skuldrene og nyte den siste tiden til den lille kommer, for det trenger du. Og det er ikke noe nederlag å bli sykmeldt nå for du har jo vært kjempeflink. Du skal ikke ha dårlig samvittighet for det heller :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt en veldig sosial, trivelig og god helg! Har hatt besøk fra vi våknet til vi la oss både på lørdag og i går. Men vi fikk uansett presset inn en middag hos svigers på lørdag og middag hos pappa og de i går. Så her har det vært null kokking, bare kosing!

Fredag pakka jeg ut av kontoret. Var kjempe vemodig. Jeg sa bare god helg når jeg gikk, ettersom jeg vil nedover en dag denne uken her for å spise lunsj og skravle litt med alle sammen.

Vi fikk masse klær og utstyr i gaver i helgen. Så stas altså! Utrolig mye fint. Så nå har jeg vasket alt og lagt det på plass. Har rimelig kontroll nå. Kurven er plassert inne på soverommet vårt og nå er det klart for den lille prinsen. Men mamma'n og pappa'n er ikke helt klare enda, så vi satser på at det går tre uker til..

I helgen fikk jeg for meg at jeg skal kjøpe meg ny bil. Vi fikk en ny A4 for noen uker siden, men ser at den kommer til å bli mest brukt av sambo.. Derfor skal jeg prøvekjøre en ny (gammel) bil i dag. Det blir bil nr 2, så vi skal ikke legge så mye penger i den.

Første fridagen min i dag. Sovna ikke før kl to i natt. Lå med ett blad og bare koste meg med nattønske. Sov til ti. Det var såå deilig. Nå har det vært god morgen norge, frokost og aviser. Har jobbet ett par timer nå og skal snart gå meg en tur i snøen. Her laver det ned nå. Skikkelig fint, men æsj jeg vil ikke ha snø enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, snør det hos deg altså :sjenert: Da kommer den vel hit snart også da, brrrr, jeg som håpte den skulle holde seg unna noen uker til :) Det er jo du som må kjøre ny-bilen da, som skal ha med deg babyen :jepp:

Passe på å kjøpe en sikker ny-gammal bil med plass til barnevogn da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pratet akkurat med sambo nå. Han er der som du er angelou. Hørte at det ikke snødde der. Men her har det lavet ned i hele dag her.. Har faktisk kommet ganske mye. Satser på at svigers snart kommer og måker litt. :fnise:

Jeg har tenkt til å kjøpe en passat eller en BMW stasjonsvogn. Har aldri kjørt BMW før og har liksom aldri vært favoritten min.. Men alle sier at det er bra kjørekomfort osv.. Er jo litt kresen jeg da.. Men har funnet en veldig fin en som skal testen i dag. Den er jo god og romslig bak. Audien vår er faktisk litt trang for vognen.. Men det funker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snør det hos deg nå, kommer det sikkert hit snart også. Det betyr at da må jeg finne vinterstøvlene til ungene i dag. Her går det helst i sko så lenge det er bart nemlig, så jeg har ikke funnet dem enda...

Mine må sikkert frem også da. :sur:

Så spennende med ny bil! Hvor gammel er den du skal prøve i dag?

Endret av Annie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW stasjonsvogn er genialt :sjarmor:

...vi har to :fnise:

Har dere? Så idielt da! Den ser veldig romslig ut! Men som sagt så er jeg litt "audi dame" så det blir spennende å se hvordan den er å kjøre. Men nå er ikke BMW akkurat kjent for å være en dårlig bil da.. Bare jeg som har vært litt rar.. :fnise:

Svør det hos deg nå, kommer det sikkert hit snart også. Det betyr at da må jeg finne vinterstøvlene til ungene i dag. Her går det helst i sko så lenge det er bart nemlig, så jeg har ikke funnet dem enda...

Mine må sikkert frem også da. :sur:

Så spennende med ny bil! Hvor gammel er den du skal prøve i dag?

Ja, dere får helt sikkert litt snø dere også snart. Så det er bare å finne fram støvlene!

Den jeg skal prøvekjøre i dag er 02 modell. Så den er ikke helt ny. Men den ser helt strøken ut. Så har den veldig mye ekstra utstyr. Og det liker jeg da vet du.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...