Gå til innhold

Ingen aprilspøk!

Flying

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå tror jeg jammen at dere har telt alle knappene jeg!!! *panikk for mer telling*

Må også få opplyse om at det er røykeforbud her inne!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk ut jeg altså!! Så du ikke det?? :grine:

Har du fått regninga fra de tok bilde av deg enda? Mannen ble tatt på omtrent samme sted nå i stad. Han hadde 90 PLUSS i 80 sona... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gjorde han? Æsj altså.. Har ikke fått regning enda, bare ett brev fra Romerike politidistrikt.. Så jeg venter fortsatt spent.. Her står det at jeg ble tatt på E6 v/Bogsrud N i Eidsvoll kommune med en hastighet på 91 km/t..

Aner ikke hva det kommer på.. 2-3.000,- kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter alt peset på jobb denne uken og alt styret i går så er jeg øm og stiv i hele kroppen. Nå har jeg bestemt meg for å "drite" i det, puste rolig og bare ta livet med ro. Jeg skal starte med å tappe i badekaret og legge meg der med boka mi og god musikk..

Skal bare spise litt først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gjorde han? Æsj altså.. Har ikke fått regning enda, bare ett brev fra Romerike politidistrikt.. Så jeg venter fortsatt spent.. Her står det at jeg ble tatt på E6 v/Bogsrud N i Eidsvoll kommune med en hastighet på 91 km/t..

Aner ikke hva det kommer på.. 2-3.000,- kanskje..

Blir vel en bot på han på kr 2600,- i hvertfall... Det gosser meg litt. Han er overbevist om at jeg kommer til å miste lappen en dag pga kjøringa mi. Nå fikk HAN bot!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På jobben hos meg, så flinke som de enn er, så var det JEG som måtte sette ned foten, det var JEG som måtte si stopp når det ble for mye. Dessverre.... Det ble forventet at hvis jeg jobbet 100 % så skulle jeg fungere i 100 % også, noe som ikke gikk i det hele tatt.

Jeg ble jo sykmeldt i 60 % de siste fire ukene før permisjon og det hjalp veldig, selv om det var en liten nedtur for meg å bli sykmeldt. Da kunne jeg si fra at "hey, jeg jobber bare 40 %, så de og de oppgavene rekker jeg ikke". Opplevde også det samme som deg, at folk fikk litt panikk for at jeg skulle slutte og dermed pøsa på med oppgaver, og når jeg da ikke orka dem ble jeg ekstra sliten og nedfor.

Så, pointet mitt var, ta hensyn til deg selv og det som er riktig for deg - du har vært kjempeflink hele veien som har stått på, og det er IKKE noe nederlag å bli sykmeldt nå hvis du synes det blir for mye for deg :klemmer: Du skal ha energi og overskudd til tiden du har foran deg også!

Og sant skal sies så fikk jeg skryt av jordmor på mandag for at jeg hadde vært i jobb så lenge som jeg hadde vært! Sykmeld deg du - det er mitt råd :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk angelou og Impala! :klemmer:

Jeg lå i badekaret en time, dimma lyset, hørte på musikk og slappa av med boka mi. Det gjør faktisk underverker.. Jeg har nok slått meg til ro med at jeg tar sykmelding fra i morgen.. Selv om jeg får en litt vond smak i munnen av det. Jeg er jo ikke syk eller dårlig.. Sliter bare utrolig med motivasjonen, konsentrasjonen og produktiviteten.. Men med en gang jeg tenkte "jeg sykmelder meg" så klarte jeg å slappe mer av og jeg fikk det litt bedre. Så det er vel det beste. Gruver meg så til å fortelle det på jobb. Jeg reiser ned på kontoret og pakker meg ut i morgen jeg, så tar jeg helg. Det blir jo bare fem dager med sykemelding da.. Ikke så ille det.. Som jordmor sa: Du er alt for perfeksjonist og dette er ikke tiden for å være flink pike..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...