Gå til innhold

Ingen aprilspøk!

Flying

Anbefalte innlegg

Så herlig å høre at du hadde sånn et flott UL opplevelse. Håper min blir like fantastisk.

Herlig at du får en gutt. Gratulerer med det.

Har terminen din forblitt den samme? Den har ikke blitt flyttet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig å høre at du hadde sånn et flott UL opplevelse. Håper min blir like fantastisk.

Herlig at du får en gutt. Gratulerer med det.

Har terminen din forblitt den samme? Den har ikke blitt flyttet?

Ja, du kan bare glede deg! Men ikke bli skuffet første gangen du skal på ordinær UL. Det ble jeg.. Dette her var noe helt annet! Terminen ble ikke flyttet nei:)

Fikk dere vite hvor stor gutten var eller?

Jada, men jeg var jo i ekstase så jeg husker ikke helt. Sambo vet det men han sitter på flyet nå.. Alt så normalt ut, men han var noen prosent over gjennomsnittet. Han var 1100 gram. Rart å tenke på at han ikke er større, med tanke på hvor utviklet de er allerede nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1100 gram. Er over en kilo det jo! Tenk at det blir født og overlever babyer som er halvparten av den vekten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra Darcy

:juhu: for en stor og fin gutt. 1100 gram!! Det er halvparten av hva eldstemann min veide da han ble født det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rart at de er så store jeg :sjenert: Så en film på national geographic på tirsdag om ei som fikk firlinger, de ble forløst i uke 29 - samme uka som jeg er i nå. Sambo fikk litt hakeslepp - "er det slik han hadde sett ut hvis han hadde kommet nå? Det er jo en ferdig baby jo". :fnise: Helt rart å tenke på :sjenert:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært litt opptatt på jobb de siste dagene jeg. Nå er jeg jammen 26+6 og snart ferdig med uke 27. Er det mulig.. Og enda har jeg ikke fått tak i noe utstyr. Nå må jeg bare ta en runde snart altså.. Formen er kjempe fin. Men for første gang så har jeg følt meg litt tung denne uken her. Det er plutselig ikke så lett å tørke seg når jeg har dusjet, ta på sokker osv. Merker det godt når jeg spretter opp i senga om kvelden. Glemmer at jeg har mage og det resulterer i at hele sengen gynger lenge etterpå og at jeg får vondt ett eller annet sted.. Hehe.. Jeg har jo trent så å si hver dag så lenge jeg har gått gravid. I går var det plutselig litt ubehagelig. Magen ble knall hard og jeg fikk vondt nedover lårene. Krampe i leggene og jeg ble rett og slett sliten. Måtte legge meg på sofaen i ti minutter, før jeg kunne lage meg middag. I dag fikk jeg noen tunge esker på jobben og jeg glemte meg igjen.. Tok tak og bar dem inn på kontoret mitt. Gutta boys ropte ut og kom springene.. Jammen litt uvant for meg å ta hensyn til dette altså.. Hehe.. Sambo er fortsatt i Italia og jeg har savnet han masse i helgen. Men har vært super sosial og kost meg. Sambo er bare så søt. Han sender medlinger hele tiden om hvordan det går med OSS, hva junior gjør akkurat nå, at VI må sove godt osv.. Søte kjæresten min! :rødme:

Ettersom jeg fortsatt har en ferieuke til gode har jeg bare 10 uker igjen å jobbe.. Sukk.. Jeg måtte ta en alvors prat med sjefen i går. -igjen.. Der ramsa jeg opp kriteriene for at jeg skal kunne ha det bra framover.. Jeg sa at selv om jeg er i permisjon så skal jeg involveres i ALT som skjer i firmaet. Jeg vil ikke skånes for noe. Jeg vil bli innkalt til alle møter, delta på personalmøter, få de mailene som er naturlig osv.. -Så blir det opp til meg om jeg vil lese mailen.. -Panikk? Jeg nei!... :fnise: Vet jo at ting forandrer seg når junior kommer, men akkurat nå er det viktig for meg å tro at jeg kommer til å være litt engasjert i jobben.. Så får vi heller ta det som det kommer.

Jeg koser meg så med magen om dagen. Synes jeg er ganske fin gravid jeg.. Innimellom kommer angstfølelsen krypende. Hva har vi gjort, hva skjer, er det slutt på alt nå, er jeg klar til å "ofre alt", hva med søvn, jobb, ferier, forholdet, friheten osv osv osv.. Jeg gleder meg kjempe mye, men innimellom er jeg redd også. Jeg har det jo så bra så hvorfor skal livet mitt forandre seg så drastisk.. Er redd for å bli en av dem som kun har fokus på barna sine og som legger alt annet på is. Jeg vil jo ha ett liv selv om jeg får barn. Jeg håper ikke at jeg forandrer meg så alt for mye. -Men litt er vel helt nødvendig for at dette skal gå bra..

Dette ble langt om alt og ingenting.. Skål og amen:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redd nei! :fnise:

Kommer nok til å ta ett år ja. Jeg er fornuftig og hører på alle råd jeg får. Det er ikke så mange ganger i livet jeg har denne muligheten.. Og ett år går da såååå fort! (ref:ALLE andre..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går fort. Så bare nyt hver dag og gled deg til å kose deg dagen lang med lillemann.

(Du skal ikke se bort i fra at jobben kommer litt i bakgrunnen, selv om det ikke var meningen ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går fort. Så bare nyt hver dag og gled deg til å kose deg dagen lang med lillemann.

(Du skal ikke se bort i fra at jobben kommer litt i bakgrunnen, selv om det ikke var meningen ;) )

Jeg håper det! Ikke at det går fort altså, men at jobben kommer i bakgrunnen. Alt annet vil vel være rart..

Nei, nå høres jeg sikkert kjempe rar ut. Jeg gleder meg virkelig altså! Det er bare det at jeg alltid har vært litt redd for å gå glipp av noe.. Kan vel ikke få i pose og i sekk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt redd for å gå glipp av noe på jobben mens du er borte? :fnise: Skal du ha et år permisjon?

De ryktene har jeg også hørt!.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kommer garantert ikke til å føle at du går glipp av noe. :) Det meste annet kommer til å virke lite viktig.

Skjønner at du tenker sånn, det er helt vanlig det. Synes det er søtt jeg. :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenkte du på hair nå igjen? :fnise:

Rettet :tunge1: Forøvrig var det ett år siden første gang jeg så forstillingen på lørdag, så da tenkte jeg litt på den ja... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...