Gå til innhold

Ingen aprilspøk!


Flying

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, mulig jeg gjør det. Men jeg får ikke tid til det før etter jeg er tilbake fra ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det stort hageparty hos mamma. 40 gjester, ett stort partytelt og grilling med egen kokk. Det blir stas:) Skal være med på forberedelsene så hele dagen og kvelden forsvinner. Søndag må jeg pakke. Søndag natt reiser vi fra hjemme. Flyet går kl 06.00 mandag morgen.. Deilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får inderlig håpe dere får fint vær i morgen. Festen vi skulle ha hos søsteren min er avlyst, selv med stort telt, så nytter det ikke når det er nærmere 20 barn og 20 voksne. Plenen hadde gått helt i stykker...

Jaja, vi kan feire midtsommer i slutten av juli også vi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere har bedre vær enn oss idag da :klem:

Er litt misunnelig på sydenturen egentlig, siden det ikke er så lenge siden jeg var der :sjenert:

Håper dere får det knallfint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk jenter! :klem:

Helgen har vært hektisk, men veldig fin. Vi storkoste oss i går. I dag har jeg ordnet og styret litt. Nå har jeg akkurat pakket ferdig og dusjet. Skal spise litt og se om jeg klarer å få sove en time. Kl 1 drar vi. Ha en super uke, så ses vi mandag kveld eller tirsdag.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Når på dagen kjører du forbi Jerle? Jeg er hjemme til ca kl to. Etter det er jeg på hageparty hos mamma.. Kanskje dere kan stoppe på Statoil, så jeg får sagt hei? Si i fra, hvis det passer. Stakkars dere som skal kjøre her på Lørdag.. Det er Trondhjem-Oslo vet du. Så det kommer til å gå sååå sagte.. Dere må regne med å bruke lang tid..

Så denne først nå jeg :sjenert:

Det gikk saaaaaaaaaaaakte ja, vi kjørte forbi deg ganske sent på dag, sikkert rundt klokken 16:30, så da gjorde det ikke så mye at jeg ikke ga lyd fra meg. Men jeg tenkte på deg da, om det hjelper. ;)

Håper du koser deg stort nå!!!!!!! Du har forresten tilgang til bloggen min også nå. :klem:

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...